Nå, jeg ville ikke spille hos denne udbyder nogen steder, men turneringen er generelt ulækker, fordi spillene ikke giver dig nogen fornøjelse. Man ser tom spin efter tom spin. For hvert spin jeg har spillet i et år, ser jeg de første pladser med hundredtusindvis af point foran, hvilket er indlysende, at det er svindel. I et års spil er det indlysende, og det gør det selvfølgelig i det mindste lidt mere troværdigt.
Well, I wouldn't play this provider anywhere, but the tournament is disgusting in general because the games don't give you any pleasure. You watch empty spin after empty spin. Every spin I've been playing for a year, I see the first places with hundreds of thousands of points ahead, which is obvious that it's a scam. In a year of playing, it's obvious and of course, make it a little more credible at least.
Ами да не бих го играл този доставчик никъде но и турнира е отвратителен като цяло защото игрите не ти доставят никакво удоволствие гледаш празна след празна врътка секи един спин от година играя виждам първите места с стотици хиляди точки напред което си личи че е измама за една година игра се вижда и разбира направете го малко по достоверно поне
Automatisk oversættelse: