Hej Jaro, jeg beklager, at min mening ikke er, hvad du håbede på, men jeg dannede den ikke udelukkende ud fra demoversionen af spillet. Den er baseret på tidligere erfaringer med rigtige spilleautomater og mange venner, der er gået i gæld i et forsøg på at vinde eller i det mindste inddrive deres tab. Med hensyn til den gratis turnering har jeg set den i de få, jeg har deltaget i, og det er en objektiv kendsgerning: efter at de tre bedste har vundet pengene, spiller tusindvis, og ingen kommer i nærheden af det i score. Jeg observerer dette dagligt med andre spillere, ikke kun min egen. Betyder det, at der er et eller andet trick? Nej! Det tror jeg slet ikke. Det er simpel spilleautomatmatematik: de taber aldrig. Når de først har uddelt de store præmier, uddeler de dem ikke igen. Måske uddeler de en mindre præmie eller to, hvilket er grunden til, at ingen formår at "afsætte" vinderne, når de først har etableret sig. Nå, du må have meget mere erfaring end jeg med dette; jeg tror ikke, jeg fortæller dig noget, du ikke allerede ved. Med venlig hilsen.