Til administrationen, kan I forklare, hvad jeg skal gøre for at låse op for denne turnering? Tak på forhånd.
Automatisk oversættelse:
danielferrazdelly
Jaroslav
Platin
Jaroslav
1 måned siden
GAVEKORT
NÅR
VENTER FOR EVIGT
Automatisk oversættelse:
Jaroslav
Forum and Reviews Administrator
Salvata1312
1 måned siden
Til administrationen, kan I forklare, hvad jeg skal gøre for at låse op for denne turnering? Tak på forhånd.
To the administration, can you explain what I need to do to unlock this tournament? Thanks in advance.
До администрацията , може ли да ли обясните какво трябва да направя за да ми се отключи този турнир.Благодаря предварително
Automatisk oversættelse:
1 måned siden
Hi, I shared the outcome on telegram or you can do so on other sites and it was unlocked for me.
Automatisk oversættelse:
danielferrazdelly
Platin
1 måned siden
Du skal bare slette den.
Sandheden er blevet fortalt.
Hvis du vil betale, skal du blot sende rabatkoden.
Du sendte den ikke. Det er fordi du ikke vil.
ER DET SANDT ELLER IKKE?
Det er min pointe.
25 dollars
.....
Automatisk oversættelse:
Jaroslav
danielferrazdelly
danielferrazdelly
1 måned siden
Everyone has already replied. Juraj is waiting to receive the GiftCards from his colleagues so he can send them out. If he had them, you would already have yours too. You will receive it, just like hundreds of players before you did. There is no need to write here every day, I already told you that.
Automatisk oversættelse:
Salvata1312
Guld
Jaroslav
1 måned siden
Hej, jeg delte resultatet på Telegram, eller du kan gøre det på andre sider, og det blev låst op for mig.
Hi, I shared the outcome on telegram or you can do so on other sites and it was unlocked for me.
Automatisk oversættelse:
1 måned siden
Jeg har ikke Telegram, hvilket andet websted kan jeg bruge?
Automatisk oversættelse:
Salvata1312
Guld
Jaroslav
1 måned siden
Hej, jeg delte resultatet på Telegram, eller du kan gøre det på andre sider, og det blev låst op for mig.
Automatisk oversættelse:
1 måned siden
Jeg har ikke Telegram, hvor ellers kan jeg låse det op?
Automatisk oversættelse:
Jaroslav
Salvata1312
Salvata1312
1 måned siden
When you end the tournament and click on share, you have couple of options where to share your results. 🙂
Click share-
And this is what you should get-
Pick one and share it. After that you should have exclusive tournament open.🙂
Automatisk oversættelse:
danielferrazdelly
Jaroslav
Platin
Jaroslav
1 måned siden
Okay. Tillykke til jer alle.
Jeg er målløs
Al æren går til CASSINO GURU.
.
Jeg undskylder for at have tvivlet på CASSINO GURU-holdet.
TILLYKKE.
Redigeret
Automatisk oversættelse:
Jaroslav
danielferrazdelly
danielferrazdelly
1 måned siden
As I told you, sometimes it takes only time. We don't have intentions to not give prizes to players who won the tournament. 🙂
Enjoy it.
Automatisk oversættelse:
danielferrazdelly
Platin
1 måned siden
"Jeg sagde jo, nogle gange tager det bare tid. Vi har ingen intentioner om ikke at give præmierne til de spillere, der vandt turneringen. 🙂 God fornøjelse!"