HjemKlagesager22bet Casino - Spillerens anmodning om selvudelukkelse blev ikke imødekommet.

22bet Casino - Spillerens anmodning om selvudelukkelse blev ikke imødekommet.

Lukket
Vores afgørelse

Spilleren holdt op med at svare

Beløb: 1.194 €

22bet Casino
Sikkerhedsindeks:Særdeles højt

Sagsoversigt

gbOversættelsedk

Spilleren fra Italien anmodede om selvudelukkelse og en indbetalingsgrænse på grund af et spilleproblem, men casinoet undlod at imødekomme denne anmodning og tillod tab på €1194. Efter at have bedt om lukning af konto i 10 år blev det først lukket uger senere, og nu svarer casinoet ikke på e-mails.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
4 måneder siden
itOversættelsedkgb

Dette websted imødekom ikke min anmodning om selvudelukkelse.


Den 13. november anmodede jeg om en indbetalingsgrænse, fordi jeg havde et spilleproblem, men den 20. november fortalte de mig, at det ikke var muligt på deres hjemmeside. Så den 26. november bad jeg om at lukke min konto i 10 år.


De lukkede først deres konto den 7. december, hvilket gav dem et nettotab på i alt €1194.


De svarer ikke længere på mine e-mails. Jeg har skærmbilleder af alt.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
4 måneder siden
gbOversættelsedk

Vigtig besked:

Casino Guru anmoder aldrig om betaling eller adgang til dine konti i forbindelse med Kend-Din-Kunde. Hvis nogen hævder at være fra Casino Guru og gør det alligevel, må du ikke dele nogen form for oplysninger med dem.

Vi kontakter udelukkende spillere gennem deres officielle klagetråd eller via e-mailadresser, der ender på @casino.guru. Tjek altid afsenderens domæne, og verificer din klagebehandlers e-mailadresse ved at klikke på vedkommendes avatar i din officielle klagetråd.

Hvis noget virker mistænkeligt, kan du altid kontakte os direkte.

Pas på dig selv.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
4 måneder siden
gbOversættelsedk

Hej,

Mange tak for at du har indsendt denne klage. Jeg er ked af at høre om det problem, du oplever. Lad mig stille dig et par spørgsmål for at afklare din situation.

  • Hvornår nævnte du første gang eksplicit ludomani som årsag til at anmode om lukning af din konto? Baseret på den e-mail, der blev sendt til casinoet den 20. november, henviser anmodningen til overdreven indbetaling, men ludomani nævnes ikke specifikt.
  • Kontaktede du casinoets kundesupport mellem 26. november og 7. december, før din konto endelig blev lukket?
  • Har du gennemført hele KYC-verifikationsprocessen på dette casino?

Jeg håber, at vi kan hjælpe dig med at løse dette problem hurtigst muligt. Tak på forhånd for dit svar.

Med venlig hilsen

Veronika


På grund af det øgede antal klager i denne tid af året beder vi venligst om din tålmodighed, mens vi afventer vores svar. Vi bestræber os på at offentliggøre hver klage inden for 72 timer efter indsendelse, men forbeholder os op til 7 dage til at besvare eventuelle efterfølgende kommentarer. Vær desuden opmærksom på, at det kan tage lidt længere tid, før din klage bliver tildelt en klagebehandler, da vi i øjeblikket håndterer over 1.000 klager. Vi sætter stor pris på din forståelse. Vi ønsker dig en dejlig ferie, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Automatisk oversættelse:
Vedhæftning med følsomt indhold
Vedhæftning med følsomt indhold
4 måneder siden
itOversættelsedkgb

Kære Veronica,


Tak for dine spørgsmål, som giver mig mulighed for at dykke dybere ned i den sande natur af min sag. Jeg vil gerne svare med den største åbenhed og samtidig gøre dig opmærksom på en samtale, jeg først lige har genkendt, da jeg ikke havde nogen erindring om den, da jeg indgav klagen, da jeg skrev den i en tilstand af fuldstændig ophidselse og tvangsmæssig trang.


Angående dit spørgsmål om "afhængighed", mener jeg, at klinisk terminologi er sekundær i forhold til de dokumenterede fakta. Den 20. november, ved at skrive "Jeg vil blokere, fordi jeg indbetaler for meget", sendte jeg et umiskendeligt advarselssignal, der ifølge afsnit 20 i 22bets regler og internationale standarder kræver, at casinoet griber ind på grund af "tab af kontrol". Den endelige bekræftelse af min tilstand kom den 26. november, da jeg formelt anmodede om en 10-årig udelukkelse. Det er tydeligt, at ingen spiller ville anmode om en tiårig udelukkelse, medmindre de led af en meget alvorlig og anerkendt afhængighed.


Angående kontakterne mellem 26. november og 7. december, er den chat, jeg vedhæfter, afgørende. På det tidspunkt forsøgte jeg tvangsmæssigt at kontakte support og anmode om bonusser. Men i den forbindelse informerede jeg eksplicit operatørerne om, at deres adfærd forårsagede mig "alvorlig skade", og at min adfærd tydeligvis var ludomani.



Trods denne yderligere indrømmelse fra min side i chatten, og på trods af at jeg allerede havde en ventende 10-årig udelukkelsesanmodning siden den 26. november, ignorerede casinoet sin omsorgspligt, lod kontoen stå åben og lod mig tabe yderligere €1.194.


Denne chat, som jeg i starten glemte på grund af den blackout, der er typisk for tvangsfaser, demonstrerer casinoets onde tro: de prioriterede profit fra min tilstand frem for at håndhæve deres egne regler, som pålægger øjeblikkelige udelukkelser for sårbare individer.


Endelig bekræfter jeg, at KYC-processen blev gennemført i god tid før disse begivenheder, og at casinoet havde alle mine oplysninger til at fortsætte med blokeringen. Jeg understreger også, at jeg den 20. november fejlagtigt blev informeret om, at det ikke var muligt at fastsætte indbetalingsgrænser (i strid med afsnit 20 i vilkår og betingelser), hvilket efterlod mig fuldstændig forsvarsløs.


Jeg har tillid til, at Casino Guru, ved at analysere dette nye bevis på min tilsyneladende ludomani, som blev ignoreret af supporten, kan hjælpe mig med at få erstatning for de tab, jeg har lidt på grund af deres uagtsomhed.


Kenneth M.

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Vedhæftning med følsomt indhold
Vedhæftning med følsomt indhold
4 måneder siden
gbOversættelsedk

Hej Veronica,


Jeg ville gerne opdatere min klage med nogle fakta, som jeg mener er afgørende for jeres undersøgelse. Jeg har indset, at 22Bet ikke bare begik en "fejl" ved at være langsomme – de ignorerede faktisk deres egne sikkerhedssystemer og mine klare råb om hjælp.


Først og fremmest fandt jeg ud af, at min konto allerede var blevet permanent lukket tilbage i 2023 på grund af ludomani. Ifølge deres regler burde jeg have været sortlistet for altid. I stedet lod de mig genåbne kontoen med den samme e-mail og brugernavn, som om intet var sket. Dette var den første store fiasko.

Men det bliver værre. Efter jeg bad om den 10-årige udelukkelse den 26. november, var jeg i en total paniktilstand og afhængighed. Den 30. november fortalte jeg eksplicit min VIP-manager, Tyler:

"Jeg har tabt mere end €1.000 ... I forvolder mig alvorlig skade ... hvis I ikke hjælper mig, tager jeg retslige skridt, fordi I ikke lukker min konto."


Selv efter jeg brugte udtrykket "alvorlig skade" og mindede dem om, at jeg havde bedt om at lukke kontoen i dagevis, fortsatte Tyler samtalen. I stedet for at beskytte mig og indefryse kontoen med det samme, annullerede casinoet faktisk manuelt min 10-årige anmodning om udelukkelse den 2. december, fordi jeg havde sendt dem en besked i et øjeblik af total desperation.


Veronica, alle i branchen ved, at en 10-årig selvudelukkelse er uigenkaldelig af en grund. Man kan ikke bare "forhandle" den væk tre dage senere, mens spilleren tydeligvis er ude af kontrol.


Jeg føler, at 22Bet valgte at udnytte min sårbarhed i stedet for at følge deres egen politik for ansvarligt spil. De havde min historik fra 2023, min anmodning fra 26. november og min advarsel om "alvorlig skade" fra 30. november, men alligevel blev de ved med at tage mine penge indtil 7. december.


Jeg håber virkelig, at I kan undersøge disse specifikke punkter, da jeg føler mig fuldstændig svigtet af en operatør, der hævder at bekymre sig om spillernes sikkerhed.


Med venlig hilsen,

Kenneth M.

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Vedhæftning med følsomt indhold
Vedhæftning med følsomt indhold
4 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej Veronika,


Jeg ville gerne opdatere jer og lokalsamfundet om min beslutning om at tage denne sag til det næste niveau.


Efter at have analyseret 22Bets opførsel, indså jeg, at dette ikke længere bare er en tvist om refusion: for mig er det blevet et principspørgsmål. Jeg har besluttet formelt at anmelde operatøren til Compliance-afdelingen hos Curaçao Gaming Authority (CGA), ikke blot for at få mine penge tilbage, men også for officielt at anmelde dem til tilsynsmyndigheden. Jeg kan ikke acceptere, at en operatør kan handle så uærligt og undgå straf.


Min klage er baseret på ekstremt alvorlige lovovertrædelser, der går langt ud over en simpel teknisk fejl. For det første dokumenterede jeg en systematisk overtrædelse af den nationale bekendtgørelse om identifikation (LID): Selvom min konto var blevet lukket på grund af afhængighed allerede i januar 2024, tillod deres systemer mig at genindtaste og indbetale tusindvis af euro i 2024 og 2025 uden nogen form for kontrol, hvilket gjorde alle underskrevne kontrakter ugyldige fra starten.



Endnu mere alvorligt er overtrædelsen af ​​den nationale bekendtgørelse om indberetning af usædvanlige transaktioner (LMOT). Jeg gav CGA bevis for, hvad der teknisk set er "transaktionshvidvaskning": 22Bet maskerer spillerindbetalinger under fiktive navne som "futuristisk kunst PRAGUE" eller "CS2skins TALLINN" for at bedrage banker og omgå finansiel kontrol. Jeg vedhæftede endda en tilståelse fra en af ​​deres operatører, der indrømmer denne praksis. Dette er ikke bare upassende adfærd, det er en økonomisk forbrydelse, der overtræder AML/CFT-reglerne fra januar 2025. (Jeg sendte Veronika .pdf-filerne med de forskellige beviser, som jeg ikke kan vedhæfte her.)


Oven i alt dette kommer åbenlys kontraktsvindel: I deres vilkår og betingelser hævder de at være reguleret af Kahnawake Gaming Commission, men jeg har modtaget en officiel afvisning fra denne kommission. Kombineret med sabotagen af ​​min anmodning om selvudelukkelse – manuelt tilsidesat af casinoet under et tvangsudbrud – og gengældelsesblokeringen af ​​min livechat, så snart jeg rejste disse indsigelser, er billedet klart. 22Bet opererer i modstrid med omsorgspligten og lovgivningen i staten Curaçao.


Jeg besluttede mig for at komme til bunds i det, fordi det er rigtigt, at myndighederne ved, hvordan denne operatør forurener jurisdiktionens integritet.

Automatisk oversættelse:
Vedhæftning med følsomt indhold
Vedhæftning med følsomt indhold
4 måneder siden
gbOversættelsedk

Kære Veronika,


Jeg skriver for at give jer en vigtig opdatering vedrørende min sag mod 22Bet. Efter min formelle rapport har Kahnawake Gaming Commission (KGC) officielt indledt en lovgivningsmæssig undersøgelse.

Compliance-ansvarlige, Ohshennenha:wi Hill, bekræftede: "Vi bekræfter modtagelsen af ​​din e-mail, hvori du skriver... 'Jeg har mistet mere end €1.000... du forårsager mig alvorlig skade' [...] vi har videresendt din klage til vores spillerklageproces."

Jeg har forsynet KGC med et dossier med 15 bilag, herunder:

Retsmedicinske beviser for hvidvaskning af transaktioner: Maskerede indbetalinger under navne som 'futuristisk kunst PRAG' og 'Kunsten af ​​AI-tanker'.

Brud på selvudelukkelse: Bevis for manuel ophævelse af min 10-årige udelukkelse af operatøren under en krise.

AML/KYC-fejl: Bevis for, at en konto, der blev lukket på grund af afhængighed i 2024, kunne genåbnes i 2025.

Vigtigst af alt er det blevet fastslået, at 22Bet forsøgte at vildlede både mig og Kommissionen vedrørende deres jurisdiktion, idet de i første omgang hævdede at være underlagt Curaçao (CGA), mens deres egne vilkår og betingelser og nuværende licensstatus peger på KGC.


Jeg ville dele dette med dig, så det kan dokumenteres i Casino Guru-klagen.


Tak for din fortsatte støtte.


Med venlig hilsen,

Kenneth M.

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
4 måneder siden
gbOversættelsedk
Hej kennymala

Vi vil lige opdatere dig om, at vi har forlænget tidsplanen med 7 dage, fordi Veronika, der håndterer din sag, er på ferie. Forlængelsen er nødvendig, fordi det er Veronika, der har styr på detaljerne i din situation og står for den direkte kommunikation med casinoet. Vi kan forsikre dig om, at Veronika kontakter dig så hurtigt som muligt.

Vi håber, du forstår og har tålmodighed lidt endnu.

Venlig hilsen Casino Guru
Automatisk oversættelse:
Vedhæftning med følsomt indhold
Vedhæftning med følsomt indhold
4 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej Veronika,


Mens jeg venter på din tilbagevenden, vil jeg gerne opdatere denne klage med dokumenteret bevismateriale, der hæver min sag til en alvorlig sag. Vi har ikke længere at gøre med en simpel teknisk forsinkelse, men med en bevidst strategi fra 22Bet om at manipulere tilsynsmyndighederne og unddrage sig deres ansvar.


Det er afgørende at understrege et afgørende punkt: Kahnawake Gaming Commission (KGC) overtog i første omgang officielt ansvaret for min sag gennem betjent Hill. Dette skete, fordi Kommissionen anerkendte alvoren af ​​mine udtalelser den 30. november til VIP-manager Tyler (hvor jeg rapporterede om "alvorlig skade" undervejs). Disse udtalelser, som operatøren ignorerede, udgør en så åbenlys overtrædelse af omsorgspligten, at de blev anset for at være underlagt øjeblikkelige sanktioner.


Så snart efterforskningen blev indledt, implementerede 22Bet imidlertid en hidtil uset obstruktionsmanøvre. Som dokumenteret i kommunikation dateret 25. og 30. december erklærede operatøren til KGC, at den faldt under Curaçaos jurisdiktion med det ene formål at afvise klagen på grund af manglende jurisdiktion. Dette er et klart regulatorisk bedrag af to grunde:


  1. Kontraktsvindel: De officielle vilkår og betingelser (afsnit 22), jeg har underskrevet, udpeger KGC som det eneste tvistbilæggelsesorgan. At bruge KGC's navn til at opnå troværdighed og derefter benægte dens autoritet under en undersøgelse er svigagtig adfærd.
  2. Licenseringsløkken: Selvom de bruger Curaçao som et skjold mod KGC, indrømmer deres hjemmeside, at Curaçao-licensen (TechSolutions Group NV) stadig er "under udarbejdelse". De opererer i et juridisk vakuum, der er skabt for at beskytte dem mod granskning.


Jeg vil gerne gøre det klart for 22Bet: for mig er dette blevet et principspørgsmål. Jeg vil ikke holde op med at indgive klager til alle tilsynsmyndigheder, medmindre jeg modtager fuld refusion af de €2.340, jeg indbetalte i 2025. Kontrakten er ugyldig fra starten: De tillod mig at operere på trods af et permanent udelukkelse på grund af afhængighed i 2024, og de saboterede manuelt min 10-årige selvudelukkelse den 2. december for at give mig mulighed for at tabe flere penge, efter at have ignoreret mine råb om hjælp og mine anmodninger om kontobegrænsning og lukning i dagevis.


Jeg har allerede forsynet myndighederne med beviser for hvidvaskning af transaktioner (indskud forklædt under fiktive navne som 'Art of AI Thoughts' for at bedrage banker), en praksis, som deres egne operatører indrømmer i chatrum. Jeg vil fortsætte med at bruge alle juridiske og mediemæssige ressourcer til at afsløre dette rovdyrsystem. Deres adfærd, som nu også omfatter forsøg på at vildlede internationale regulatorer, vil ikke forblive ustraffet.


Med venlig hilsen,

Kenneth M.

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Vedhæftning med følsomt indhold
Vedhæftning med følsomt indhold
4 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej Veronika,

Jeg ønsker at offentligt opdatere denne klage med dokumentation, der viser, hvordan 22Bet bevidst lyver for både mig og tilsynsmyndighederne.


Her er de fakta, der er opdateret til dato:

Tilsynsmyndighedernes reaktion: Kahnawake Gaming Commission (KGC) har netop officielt svaret mig og bekræftet, at 22Bet har erklæret over for dem, at de opererer under Curaçaos jurisdiktion for min region.

Bevis for løgnen (licensstatus): 22Bet spiller beskidt. Mens de fortæller KGC, at de er reguleret af Curaçao, angiver de falsk i deres hjemmesides sidefod, at deres Curaçao-licens (OGL/2024/590/0758) kun er "under udarbejdelse". I virkeligheden fik jeg det officielle registreringsdokument fra Curaçao Gaming Authority, der beviser, at licensen er AKTIV og gyldig indtil april 2026.

Supportens indrømmelse: Selvom de fortæller KGC, at de er under Curaçao, bekræftede deres operatør Paola over for mig i chatten (jeg har skærmbilledet), at de opererer under KGC-licens 00882.

Hvorfor gør de det? Det er simpelt: de skaber forvirring for ikke at anvende beskyttelsesprotokollerne. Hvis jeg beder KGC om hjælp, hævder de at være fra Curaçao. Hvis jeg søger efter Curaçaos beskyttelser, siger hjemmesiden, at licensen endnu ikke er aktiv. I dette "sorte hul" ignorerede de min erklæring om "alvorlig skade" den 30. november, hvilket tillod mig at tabe €2.340,00.

Derudover bekræfter jeg, at jeg har indsendt bevis for hvidvaskning af transaktioner (indskud forklædt som 'Art of AI Thoughts') til myndighederne.

Det er et principspørgsmål: Jeg accepterer ikke at blive bedraget af en operatør, der saboterer selvudelukkelser og lyver om sine licenser for at udnytte sårbare spillere.


Jeg beder Casino Guru om at tage stilling til denne åbenlyse krænkelse af gennemsigtighed. Det er umuligt at forhandle med dem, der giver falske oplysninger om deres juridiske status, for at undgå civilretligt og strafferetligt ansvar.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
4 måneder siden
gbOversættelsedk

Kære Kennymala

Tak for dit samarbejde og for at give dig alle de nødvendige oplysninger. Jeg sætter stor pris på den tid og indsats, du har taget dig af at dele alt med os indtil videre.

Din klage vil nu gå videre til næste trin i vores proces og blive håndteret af din dedikerede klagerådgiver, Matej ( matej@casino.guru Dette er et standardtrin i vores procedure, da Resolveren vil overtage kommunikationen med casinoet direkte og håndtere din sag fra dette punkt og fremefter.

Du behøver ikke at gøre noget lige nu. Din sagsbehandler vil kontakte dig via denne tråd, hvis der er behov for yderligere oplysninger. Du kan være sikker på, at din sag er i kyndige hænder.

Jeg ønsker dig alt det bedste og håber, at din sag snart bliver løst til din tilfredshed.

Med venlig hilsen,

Veronika

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
4 måneder siden
gbOversættelsedk

Fantastisk, tak til jer begge. Undskyld at jeg har været så irriterende på det seneste 😅

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Så? Det er en måned siden, jeg kontaktede casinoet, og jeg har stadig ikke modtaget et eneste meningsfuldt svar.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Godmorgen, kan jeg i det mindste få et svar fra Casino Guru, der forklarer, hvorfor 22bet ikke handler? Burde det ikke udløse en negativ anmeldelse?

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
gbOversættelsedk

Hej Kennymala,


Jeg undskylder det sene svar; jeg var på rejse. Jeg er ked af at høre om dine problemer.


Jeg vil gerne invitere casinoets repræsentant ind i sagen:


Kære casinorepræsentant, kunne du venligst tjekke sagen og forklare os, hvad der skete?

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej Matej, det vidste jeg ikke. Jeg undskylder min insisteren, men du kan forstå, hvor irriterende denne situation er for mig. Har du modtaget nogen private opdateringer fra casinoet? Hvis ikke, virker det tydeligt, at de undgår problemet, fordi de er klar over uagtsomheden. Jeg husker, at jeg sendte den første e-mail vedrørende klagen den 7. december, og jeg har ikke modtaget et svar siden den 11. december.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
gbOversættelsedk

Ikke endnu, men fra tirsdag deltager jeg i konferencen, hvor casinoet vil have sin stand.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
gbOversættelsedk

Hej,


Vi har omhyggeligt gennemgået oplysningerne i denne sag. Spilleren kontaktede første gang vores supportteam den 9. november 2025, og under denne interaktion var der ingen omtale af ludomani eller en anmodning relateret til selvudelukkelse.


Kære Matej, vi har også sendt dig yderligere oplysninger om denne sag via e-mail til din gennemgang. Giv os venligst besked, hvis der er behov for yderligere afklaring – vi hjælper dig gerne.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

God aften,

Jeg vil starte med Matej: først og fremmest tak for den grundighed, hvormed du håndterer sagen.

Jeg forstår, at du vil tale direkte med repræsentanter fra 22bet på tirsdag, så jeg vil gerne have, at du gør dem opmærksomme på hele rækken af ​​overtrædelser og tvivlsomme adfærd, de har udvist over for mig, så alle Casino Guru-brugere kan lære sandheden om, hvordan dette online casino fungerer. For mig er det på nuværende tidspunkt blevet et principspørgsmål at afsløre 22bets tydeligvis svigagtige og rovdyrsagtige adfærd.


For at svare casinoet er det bedst at starte med at understrege, at der ikke fandt nogen e-mailsamtale sted mellem mig og casinoet den 9. november. Dette tyder på to forskellige scenarier: enten er de fuldstændig ligeglade og uforsigtige i deres analyse af sagen (hvilket ikke ville overraske mig, i betragtning af hvordan casinoet har behandlet mig, lige siden jeg har haft en konto hos dem), eller også har de adgang til alle transskriptioner af alle live chat-diskussionerne mellem mig og deres operatører, som de tydeligvis kun har brugt til deres egen bekvemmelighed. Hvis svaret ligger i det andet scenarie, beder jeg 22bet om at sende mig ALLE transskriptionerne af de livechats, jeg har haft, siden jeg åbnede min første konto i 2023. (Selv hvis dette skulle ske, og jeg tvivler stærkt på det, vil 22bet naturligvis sende en delvis kopi af transskriptionerne, da jeg er SIKKER på, at jeg ved flere lejligheder og på meget forskellige tidspunkter har fremhævet, at jeg har problemer med ludomani, og eksplicit har brugt udtrykkene "ludomani" og "ludopati" præcist, men da alle deres forsvar i denne sag øjeblikkeligt ville bortfalde, vil de aldrig sende mig alle transskriptionerne.)


Det er dog vigtigt at minde 22bet om, at der ud over det, der blev sagt i chatten, findes uomtvistelige e-mailbeviser: Jeg anmodede formelt om en indbetalingsgrænse (eller lukning af min konto med deraf følgende udelukkelse af mit navn og efternavn fra casinoet i tilfælde af, at indbetalingsgrænsen ikke kunne nås) med henvisning til mine problemer med overdrevne indbetalinger allerede den 13. november; Jeg gik så langt som til at anmode om en 10-årig udelukkelse den 26. november (en anmodning, som enhver ærlig operatør burde have behandlet øjeblikkeligt og genkendt som et tegn på ludomani (tydeligvis rapporteret i livechat og tydeligt på grund af mine anmodninger om at lukke kontoen kombineret med råbene om hjælp i chatten, via e-mail og de mange hurtige og stadig større indbetalinger i et forsøg på at få pengene tilbage; 22bet vidste naturligvis udmærket godt om min tilstand, så meget at de, som skærmbilledet viser, allerede den 26. november ikke talte om at lukke kontoen, men om SELVUDSLUKNING, en foranstaltning, der kun gælder for personer, der lider af erklærede spilleproblemer), og jeg erklærede, at jeg havde lidt "alvorlig skade" på grund af manglende lukning af kontoen den 30. november (en erklæring, der blev efterfulgt af TILDELING AF EN BONUS, hvilket demonstrerer den aggressive holdning over for en erklæret problematisk bruger); jeg vil ikke dvæle yderligere ved detaljerne, da jeg allerede har gjort det udførligt i denne klagetråd, skrevet på engelsk også ved hjælp af kunstig intelligens, som gjorde det muligt for mig bedre at reorganisere hele. kronologi over begivenheder med masser af dybdegående detaljer og på fremragende engelsk, hvilket desværre ikke er min kop te.


FORTSÆT NEDENFOR

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Desuden finder jeg det skandaløst og latterligt, at der ikke er blevet givet noget svar på påstandene om hvidvaskning af transaktioner, med indskud forklædt under fiktive navne for at bedrage banker, og det faktum, at jeg fik lov til at genåbne en konto i 2025 på trods af en tidligere permanent lukning på grund af afhængighed, der fandt sted mellem 2023 og 2024. Igen udelader jeg detaljerne, som allerede er blevet udførligt præsenteret i denne tråd.


Det er vigtigt for alle brugere at være opmærksomme på, hvordan 22bet bevidst manipulerer jurisdiktionoplysninger for at forhindre spillere i at indgive gyldige klager. I starten angav deres vilkår og betingelser Kahnawake Gaming Commission som det regulerende organ, som klager skulle rettes til. Jeg kontaktede dem, og de informerede mig om, at for det første var min klage gyldig, og for det andet skulle jeg ikke rapportere den til dem, men til Curacao Gaming Commission, en regulator, hvis licens er angivet som "igangværende" i 22bets sidefod. Offentlige registre fra CGA bekræfter dog, at licensen har været fuldt aktiv og reguleret i flere måneder. Desuden gav deres livechatoperatører en yderligere forklaring og henviste mig til Antillephone NV, en regulator, der har været inaktiv siden slutningen af ​​2024, igen i et SYSTEMATISK FORSØG PÅ AT VILDLEDE BRUGERE, DER FORSØGER AT INDFØRE EN GYLDIG KLAGE .


I lyset af alt dette KRÆVER JEG REFUNDERING AF ALLE BELØB INDBETALT I 2024 OG 2025 , da min konto blev selvudelukket på grund af ludomani i januar 2024. Jeg er en ærlig person, i modsætning til casinoet, så jeg beder om en refusion efter fradrag af indbetalinger (dvs. indbetalinger minus eventuelle udbetalinger), men jeg vil ikke acceptere en øre mindre (jeg kræver at se alle transaktionslogfiler for disse to år).


Siden:

  1. Matej vil have mulighed for at udfordre 22bet-embedsmænd direkte personligt på tirsdag;
  2. det er tydeligt, at operatøren vil gøre alt for at undgå at betale for sine fejl;
  3. Sagen er yderst alvorlig, og Casino Guru skal nødvendigvis gøre alt for at informere sine læsere om enhver uærlig praksis fra en operatør;

JEG KRÆVER, AT MATEJ KADER LYS OVER ALLE DISSE AUTORISATIONER DIREKTE MED 22BET-MANAGERNE PERSONLIGT .


Matej, jeg vil gerne være helt klar: Hvis du af en eller anden grund undlader at bringe ALLE disse følsomme emner til repræsentanternes opmærksomhed, ville du være uagtsom og medskyldig i deres handlinger. Du vil give mig ret i, at du ikke ofte får mulighed for at have disse ansigt-til-ansigt-diskussioner, og de er afgørende for integriteten af ​​oplevelsen for alle de spillere, du arbejder for at beskytte hver dag . Det ville være urealistisk at undgå at stille disse spørgsmål , som alle er af største betydning for spilleroplevelsens sikkerhed.


Hvis jeg ikke når til en tilfredsstillende konklusion og også ser mine rettigheder blive trådt på fode her, er jeg klar til at gå videre PÅ ENHVER MULIG MÅDE for at opnå retfærdighed.

For at sikre, at du ikke glemmer noget, har jeg (med AI) udarbejdet en oversigtstabel med de vigtigste punkter, du skal dække live med 22bet:

  • DATAOPBEVARINGSBRUD: De ignorerede min anmodning om transaktionslogfiler for et par dage siden. Hvis de siger, at de ikke har chattransskriptionerne (hvor jeg diskuterede ludomani), overtræder de reglerne om bekæmpelse af hvidvaskning af penge. Hvis de har det, genåbnede de ulovligt kontoen i 2025. De skal fremvise ALLE transskriptionerne.
  • ÅBENLYS TIDSLINJE FOR UAGTSOMHED:
  • 13. nov: Jeg beder om grænser/lukning.
  • 26. nov: Jeg anmoder om en 10-årig udelukkelse (et tydeligt tegn på afhængighed).
  • 30. november: Jeg erklærer "alvorlig skade".
  • SVAR: De giver mig en BONUS i stedet for at lukke kontoen.
  • ROVDIVENDE TIMINGSTRATEGI: De svarer inden for 2 dage, hvis jeg ønsker at genåbne/indbetale, men tager 7+ dage, hvis jeg anmoder om selvudelukkelse. Dette er et bevidst forsøg på at udnytte min sårbarhed.
  • HVIDLAVNING AF TRANSAKTIONER: Indbetalinger under fiktive navne og tredjepartsudstyr til at omgå bankkontrol. Dette er en meget alvorlig overtrædelse af internationale kredsløb.
  • SIDSTE ANMODNING: Refusion af indbetalinger fra 2024-2025 (efter fradrag af gevinster).


Dette er til gavn for hele Casino Guru-fællesskabet, såvel som for mit eget tilfælde, en ludomanisk spiller, der udnyttes af et casino, der kun bekymrer sig om at tjene penge på sårbare individer.


Tak og hav en god aften.


Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Nu går jeg direkte til casinoet:


Kære repræsentant for 22bet,

Jeg anerkender dit svar og føler mig tvunget til øjeblikkeligt at afsløre din vildledning. At påstå, at afhængighed ikke blev nævnt den 9. november, er en fornærmelse mod sandheden og læserens intelligens: der blev ikke udvekslet relevante e-mails på den dato, hvilket enten demonstrerer en fuldstændig sjusk i analysen af ​​min fil eller bevidst ond tro ved at citere "tomme" datoer for at vildlede læseren.

Hvis du har live chat-transskriptionerne – som jeg KRÆVER at få tilsendt i sin helhed siden 2023 – ved du udmærket godt, at jeg har brugt udtrykkene "ludopati" og "spilafhængighed" flere gange. Men lad os holde os til e-mailsene, hvor beviserne er uomtvistelige:

  1. 13. november: Jeg anmodede formelt om en indbetalingsgrænse eller lukning af en konto for "uforholdsmæssigt store indbetalinger", et advarselstegn, som dine vilkår og betingelser (afsnit 20) kræver, at du adresserer som et tab af kontrol. Jeg fik fejlagtigt at vide, at du ikke kunne sætte grænser.
  2. 26. november: Jeg anmodede om en 10-ÅRIG UDELUKKELSE. Hvilken "rask" bruger anmoder om en 10-årig udelukkelse? På den dato talte I selv om "selvudelukkelse", en foranstaltning, der udelukkende er forbeholdt dem med spilleproblemer.
  3. 30. november: Jeg rapporterede til VIP Manager Tyler, at jeg havde lidt "alvorlig skade". Dit svar? I stedet for at fryse min konto, tildelte I mig den 2. december en BONUS, hvor I opførte jer som rovdyr mod en sårbar person.


I lukkede først min konto den 7. december, hvilket tillod mig at tabe over €1.100 netto på tre ugers ignorerede råb om hjælp. Det er tydeligt, at I anvender en totrinsproces: I svarer inden for to dage, hvis en ludomanisk person ønsker at genåbne sin konto, men I tager syv dage eller mere, hvis de beder om beskyttelse.


Og det slutter ikke der. Jeg finder det skandaløst, at I ikke har reageret på beskyldningerne om hvidvaskning af transaktioner, hvor indbetalinger er forklædt under fiktive tredjepartssystemer som "futuristisk kunst PRAG" eller "Kunsten med AI-tanker" for at bedrage banknetværk. Frem for alt skal I forklare, hvordan I tillod mig at genåbne en konto i 2025, på trods af at jeg allerede var blevet permanent selvudelukket på grund af afhængighed i januar 2024. Dette er en alvorlig overtrædelse af LID og reglerne om bekæmpelse af hvidvaskning af penge.


Du har endda manipuleret med dine vilkår og betingelser i denne klage ved at fjerne henvisningen til Kahnawake Gaming Commission, efter de havde indledt en undersøgelse, og du lyver om CGA-licensen ved at kalde den "igangværende", når offentlige registre viser den som aktiv, blot for at afskrække myndighederne.

I lyset af denne svigagtige adfærd og den oprindelige kontrakts ugyldighed KRÆVER JEG EN FULD REFUNDERING af alle indbetalinger foretaget i 2024 og 2025.


Matej vil være til stede ved konferencen på tirsdag og vil have mulighed for at tale med dig personligt. Jeg har allerede givet ham alle de retsmedicinske beviser for dine overtrædelser. Jeg vil ikke tillade, at denne sag bliver dækket til med private e-mails: sandheden om dine operationer skal være offentlig.

Automatisk oversættelse:
Skjult
Skjult
3 måneder siden
gbOversættelsedk
Følsomme oplysninger

Casino Guru har skjult indlægget. Det indeholder følsomme oplysninger, der kun er tiltænkt de involverede parter.

Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej Matej,


Jeg forstår alt, men hvordan kan du bruge e-mailudvekslingen med Tyler som et argument for at frikende casinoet?


Den udveksling kom flere dage efter min første anmodning (13. november). Jeg anmodede oprindeligt om en maksimal grænse på €5 og specificerede, at hvis en grænse på €5 ikke var mulig, ville jeg have dem til at lukke min profil og forhindre mig i at registrere mig igen under samme navn og efternavn. I bund og grund ville jeg udelukkes fra mig selv, jeg ville aldrig spille på deres side igen. Faktisk indså casinoet, at jeg var en sårbar spiller, og svarede først på anmodningen den 20. november uden at foretage sig noget.


Den 20. november, efter at have anmodet om en indbetalingsgrænse på €5 (jeg vidste udmærket, at dette beløb var under minimumsindbetalingsgrænsen på €10), sagde jeg eksplicit, at jeg ville blokere kontoen, fordi jeg indbetalte for meget. Desuden, som om det ikke var nok, spurgte jeg: " Men jeg vil gerne vide: Når den er lukket, kan jeg så ophæve blokeringen? Kan jeg åbne en ny konto med mine oplysninger? "


Jeg var tydeligvis desperat efter permanent at SELV-EKSKLUDERE min konto i betragtning af mine spilleproblemer: JEG VILLE ALDRIG SPILLE PÅ DERES HJEMMESIDE IGEN . Den 26. NOVEMBER indså casinoet dette og anerkendte det ved at fortælle mig:


Kenneth,

Angiv venligst kontolåsningsperioden.

Vi foreslår, at du vælger en af ​​de angivne perioder: 1 måned, 3 måneder, 6 måneder, 1 år, 2 år, 3 år, 4 år, 5 år, 10 år.

I SELVUDKLUDSNINGsperioden fra spillet må spilleren ikke oprette en ny konto.

Du kan kontakte os for at fjerne blokeringen af ​​din konto, og vi vil gennemgå din anmodning.


Hvortil jeg svarer: 10 ÅR .

filefile

Jeg synes, det er ubestrideligt, at: 1) Jeg ville udelukke mig selv (selvom jeg brugte det forkerte udtryk) og ikke bare lukke min konto (så meget, at casinoet selv foreslog selvudelukkelse), at jeg havde spilleproblemer, og at casinoet vidste om mine problemer (jeg gentager: CASINOET SELV FORESLOG MIG SELVUDELUKKELSE, hvilket, som du godt ved, er den foranstaltning, der KUN gælder PROBLEMATISKE SPILLERE: da casinoet eksplicit foreslog det til mig, ER DET TYDELIGT, AT DE VED, AT JEG HAR KLAGER OVER SPILLE.)


Men lad os analysere fakta: hele 17 dage gik mellem min anmodning den 13. november og chatten med Tyler den 30. november. I løbet af denne tid havde casinoet allerede formelt anerkendt min tilstand og endda tilbudt mig en SELVUDSLUKNING (et udtryk, der kun gælder for dem, der erklærer et spilleproblem), og jeg reagerede ved at vælge den maksimale udelukkelse: 10 år.


Hvordan kan du tro, at den efterfølgende snak med Tyler, hvor jeg beder om en bonus, er et bevis på min "normalitet" og hans professionalisme? JEG ANMODEDE OM EN BONUS EFTER AT HAVE ANMODET OM EN 10-ÅRIG SELVUDSLUTNING (FORSLAGET AF 22BET, SÅ DE KENDTE TIL MINE PROBLEMER), EFTER AT HAVE MISTE MERE END €1.000 GENNEM TVANGSINDBETALING, OG EFTER AT HAVE ERKLÆRET, AT JEG HAVDE LIDT "ALVORFOR SKADE".


Ved alt dette, hvordan kan du sige At casinoet opførte sig professionelt? Jeg var tydeligvis tvangspræget, og det vidste de, men i stedet for at blokere mig og udelukke mig permanent (17 DAGE EFTER DEN ORIGINALE ANMODNING), besluttede de at acceptere det, som om intet var sket, og give mig en bonus for at give mig et incitament til at bruge flere penge på deres side.


Jeg synes, det er tydeligt og indlysende, når man ser på de indbetalingsmetoder, jeg foretog dengang (der er bestemt andre før den 29. november, men jeg kan ikke længere få adgang til kontoen, heldigvis tog jeg disse skærmbilleder dengang), at de kun ville udnytte min sygdom:

filefilefile


En professionel trader, der står over for en bruger med en afventende anmodning om tiårig udelukkelse, og som hævder at lide "alvorlig skade", bør ikke reagere "professionelt" ved at tilbyde bonusser eller anmode om skærmbilleder; de bør straks trykke på "FRA"-knappen. Jeg husker, at der var andre betydelige tab allerede før den 7. december.


Under alle omstændigheder er der i livechats med operatørerne (hvis de vil rapportere dem fuldt ud og uden ond tro) adskillige mere eksplicitte udtalelser fra mig vedrørende problemet.


Desuden forstår jeg ikke, hvorfor du IGNORERER alle de andre problemer, der stadig vil blive skrevet her i tråden, og som vil være nyttige for brugerne til at forstå, hvordan I fungerer, både hos Casino Guru og hos dem, der arbejder for 22bet:

  1. Hvad med den klare og åbenlyse ordning for hvidvaskning af transaktioner?
  2. Hvad med at forsøge at gemme mig bag flere jurisdiktioner for at forhindre mig i at indgive en klage?
  3. Hvad med det faktum, at jeg allerede havde lukket min konto på grund af spilleproblemer (22bet ved det udmærket godt), og at den samme konto blev genåbnet for mig 3 måneder senere uden at jeg bad om noget?


Matejs næste svar vil sandsynligvis være mange dage væk, men uanset hvad, Matej , BEDER JEG DIG OM AT SVARE PÅ BEVOGNELSEN AF ALT, HVAD JEG HAR SKREVET.


Automatisk oversættelse:
Skjult
Skjult
3 måneder siden
gbOversættelsedk
Følsomme oplysninger

Casino Guru har skjult indlægget. Det indeholder følsomme oplysninger, der kun er tiltænkt de involverede parter.

Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej Matej, jeg arbejder lige nu, så jeg kan ikke svare mere detaljeret. Jeg tilføjer flere oplysninger senere i dag.


Der er dog et par unøjagtigheder, som jeg hurtigt vil liste op for dig:

  1. Jeg genåbnede ikke kontoen i 2024. Hvis du ser på min e-mailkorrespondance, fremsatte jeg aldrig denne anmodning: den blev simpelthen ALDRIG LUKKET. (Alle oplysningerne er identiske.)
  2. Den første anmodning om hjælp (for meget indbetaling) er fra midten af ​​november, og den 26., ved casinoets SELVUDSLUKNINGSFORSLAG, bad jeg om en 10-årig udelukkelse.
  3. Det er tydeligt, at mine ønsker om bonusser og mine udtalelser om spillets kvalitet var dikteret af, at jeg var i et tvangsmæssigt greb.
  4. Hvordan kan tredjepartsbankudbydere undgå at blive holdt ansvarlige for casinoets aktiviteter? Jeg havde oprettet en blokering med min bankrådgiver for transaktioner til casinoer og lignende sider; de tillod mig at indbetale hos disse tredjepartsoperatører.


Jeg vil stadig gerne takke dig for den grundighed, hvormed du følger sagen, men det forekommer mig meget tydeligt, at casinoet udnyttede min sygdom.


Hvis du kan, så vend venligst tilbage til mig inden i aften, så jeg kan se, hvilke yderligere beviser du har brug for.


Tak



Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
3 måneder siden
itOversættelsedkgb

Derudover mangler alle de livechats, hvor jeg tydeligt har angivet (siden 2023), at jeg er ludoman.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
gbOversættelsedk

Kære Kennymala,


Chats fra 2023 er ikke længere tilgængelige for mig. Men selv hvis en ludomani var blevet nævnt på det tidspunkt, ville chatsupporten have instrueret dig i at indsende en sådan anmodning til block@22bet.com .


Fra den periode har vi en e-mail, hvor du anmodede om lukning af din konto, men du nævnte ikke en ludomani. Ifølge bekræftelse modtaget fra casinoet blev kontoen kun lukket, og der blev ikke anvendt nogen selvudelukkelse eller permanent blokering.


Jeg beklager, men baseret på den tilgængelige dokumentation og informationen fra casinoet anser vi din klage for at være uberettiget i denne situation.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
itOversættelsedkgb

Matejs konto har aldrig været lukket i 2023.


Se på den e-mailkorrespondance, jeg havde med casinoet. Dette er den første kendsgerning, der beviser, at jeg har fuldstændig ret.


Det andet er, at 22bet selv nævnte selvudelukkelse den 26. november: hvorfor tror du, de gjorde det? De var tydeligvis klar over mine spilleproblemer.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
gbOversættelsedk

Kære Kennymala,

Den 28. december 2023 skrev du til block@22bet.com anmoder om lukning af din konto. Den 3. januar 2024 svarede casinoet og spurgte, hvorfor du ønskede at lukke kontoen, og om din beslutning var relateret til kvaliteten af ​​deres service. Det er standardpraksis for casinoer at anmode om feedback og, hvis det er muligt, forsøge at løse eventuelle problemer, der måtte have ført til en sådan anmodning.


Den 26. november bekræftede du via e-mail til block@22bet.com at du ønskede at blive selvudelukket i 10 år. Jeg undersøger i øjeblikket, hvad der skete, og hvorfor denne anmodning ikke blev behandlet.

Ud fra det punkt (med rimelig behandlingstid) mener jeg, at casinoet burde have blokeret din konto.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
itOversættelsedkgb

Jeg ville gerne påpege, at kontoen aldrig blev lukket i 2023 eller 2024, på trods af de dokumenterede anmodninger. I 2025 blev den dog først lukket den 7. december, efter at jeg havde rapporteret alle deres overtrædelser; ellers ville de aldrig have gjort det (jeg husker, at jeg anmodede om en 10-årig selvudelukkelse den 26. november).


Derfor anmoder jeg om refusion af alle beløb, der er indbetalt fra januar 2024.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
gbOversættelsedk

Hej!


Vi har allerede givet de ønskede yderligere oplysninger. Vi håber, at sagen kan gennemgås og løses hurtigst muligt, og vi står til rådighed, hvis der skulle være behov for yderligere oplysninger.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej 22bet, du har ikke forklaret, hvorfor kontoen aldrig blev lukket i 2023/2024. Du forklarer heller ikke, hvorfor du siger, at du ikke var klar over mine spilleproblemer før den 7. december, da du spurgte mig den 26. november, hvor længe jeg ville udelukke mig selv.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
gbOversættelsedk

Kære Kennymala,

Jeg er bange for, at jeg ikke har gode nyheder til dig.

Jeg gennemgik alt igen, og desværre er det grundlæggende problem stadig det samme: casinoet havde ingen oplysninger om din ludomani.

I 2023/2024 angav du kun, at du ønskede at lukke din konto. Det var alt – der blev ikke nævnt noget om afhængighed.

Den 26. november bad du support om at selvudelukke din konto i 10 år. Selvom processen tog 11 dage, og du fulgte op via e-mail, nævnte du på intet tidspunkt, at anmodningen var relateret til ludomani.

Jeg forstår din frustration over den langsomme selvudelukkelsesproces. Baseret på de tilgængelige oplysninger mener vi dog, at casinoet har ret i denne sag. Hvis du havde nævnt din afhængighed på noget tidspunkt, ville situationen sandsynligvis have været anderledes.

Jeg beklager, men baseret på fakta og beviser fremlagt af både dig og casinoet, har vi konkluderet, at du ikke er berettiget til refusion i denne sag.

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hej Matej, genlæste den samtale, jeg havde med casinoet i november: Hvis jeg aldrig havde afsløret mine spilleproblemer, hvorfor skulle casinoet så foreslå SELVUDSLUDELSE, når jeg aldrig har nævnt det? Som du har mindet mig om flere gange i denne tråd, er selvudelukkelse den foranstaltning, der specifikt anvendes på spillere, der har afsløret deres problemer. Derfor, hvis jeg aldrig direkte har anmodet om selvudelukkelse (jeg har altid brugt den forkerte terminologi som en "lockout"), og casinoet foreslog det direkte, vidste de tydeligvis om mine problemer. Jeg kan bekræfte dette, da jeg allerede har kommunikeret det direkte i 2023 og igen i 2025 via livechat.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
gbOversættelsedk

Kære Kennymala,

Jeg har gennemgået alle logfilerne for 2024 og 2025, og der er ingen omtale af ludomani.

Samtidig er jeg ikke enig i, at en anmodning om selvudelukkelse automatisk betyder, at en person har et spilleproblem. Spillere vælger at udelukke sig selv af forskellige årsager. En af dem kan være frustration - de ønsker ikke længere at spille på et bestemt casino, selv ved et uheld, og vælger derfor en alvorlig foranstaltning såsom selvudelukkelse.

Casinoer beder typisk spillere om at angive årsagen, når de lukker en konto. På det tidspunkt har spilleren mulighed for at angive, at lukningen skyldes et spilleproblem.

I dette tilfælde nævnte du ikke, at du havde en ludomani. Som følge heraf havde casinoet ingen mulighed for at vide noget om et sådant problem, og du er derfor ikke berettiget til den specifikke beskyttelse, der gælder, når et ludomaniproblem tydeligt kommunikeres.


Vi har gennemgået sagen omhyggeligt, og vores beslutning er fortsat endelig. Alle muligheder er udtømt. Hvis du er utilfreds, bedes du kontakte casinoets tilsynsmyndighed.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
itOversættelsedkgb

Hør her, Matej, jeg skal fortælle dig sandheden: at læse dit svar gjorde mig bogstaveligt talt målløs, fordi du ignorerer den mest grundlæggende logik i ansvarligt spil for at være enig med en operatør, der har handlet på en åbenlyst rovdyragtig måde.


Du siger, at selvudelukkelse kan anmodes om af "frustration"? Tager du sjov med mig? En 10-årig udelukkelse er ikke en "frustrationspause", det er en ekstrem foranstaltning, som enhver seriøs regulator fortolker som et råb om hjælp på grund af tab af kontrol. Dette gælder især, da casinoet selv den 26. november skrev til mig og tilbød mig et valg mellem forskellige SELVUDELUKKELSEsperioder (ved hjælp af dette meget tekniske udtryk). Det betyder, at 22bet allerede havde erkendt min sårbarhed. Du kan ikke fortælle mig, at de ikke vidste det, da de tilbød mig udelukkelsesformularen, der udelukkende var forbeholdt problemspillere!


Og hvordan kan du så kalde Tylers opførsel "professionel"? Er du klar over, at jeg den 30. november skrev til ham, at siden forårsagede mig "alvorlig skade" (alt dette efter allerede at have gjort det klart, at jeg ønskede at udelukke mig selv, fordi jeg indbetalte for meget = impulskontrolproblemer = ludomani ), og i stedet for øjeblikkeligt at blokere mig, som krævet af Curaçao-licensen, begyndte han at prutte og sagde: "Hvis du bliver, giver jeg dig en bonus"? Dette er ikke professionalisme; dette er bedrag af en sårbar person. De holdt mig hængende i 11 dage bare for at tømme min konto, selvom jeg allerede havde accepteret den 10-årige udelukkelse. Min oprindelige anmodning var dateret den 11. november. Synes du næsten en måneds ventetid er rimelig? De ville bare udnytte mig! Hvis jeg ikke havde nævnt Casino Guru, ville de ikke have lukket min konto den 7. december for at fortsætte med at tjene på mig, en spiller, der allerede havde gjort sine problemer eksplicitte på alle måder og i en længere periode.


Desuden fortsætter du med at ignorere, at min konto skulle have været lukket i 2023/2024. Hvis et casino tillader en spiller, der har anmodet om permanent lukning, blot at logge ind igen, overtræder de grundlæggende identifikations- og beskyttelsesstandarder. Hvis Casino Guru beslutter, at dette er normalt, så fortæller du casinoer, at de kan ignorere 10-årige udelukkelser og "alvorlig skade"-udsagn, så længe spilleren ikke bruger det præcise ord "spilleafhængighed" i hver linje. Desuden tror jeg ikke, at casinoet nogensinde har spurgt mig, hvorfor jeg anmodede om en 10-årig selvudelukkelse: i bund og grund forsøgte de at forhindre mig i eksplicit at sige "Jeg er spilleafhængig", så de kunne få præcis det smuthul, de nu udnytter, takket være dig.


Jeg beder dig om ikke at lukke sagen og indsende den til gennemgang hos dine overordnede, da denne beslutning ikke beskytter spillerne det mindste, men snarere legitimerer et system, der profiterer af brugernes tvangsmæssige udbrud. Jeg kan ikke acceptere, at en 10-årig udelukkelse, der blev anmodet om og bekræftet via e-mail den 11. november, ignoreres, så yderligere tab kan fortsætte i ugevis.


Desuden vil jeg gerne have en officiel vidneudsagn om, at det for at blive anerkendt som ludomanisk, er nødvendigt at bruge udtrykket ludopati eller dets afledninger.


Jeg venter på et seriøst svar på disse punkter, især med hensyn til hvorfor casinoet ikke spurgte mig, hvorfor jeg anmodede om en 10-årig udelukkelse.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
itOversættelsedkgb

file

Så forklar mig, hvorfor jeg modtog en bonus efter at have anmodet om en 10-årig selvudelukkelse, hvis deres vilkår og betingelser siger, at det ikke er muligt. Faktisk, skal jeg sige dig, at de vidste udmærket godt om mit problem, men besluttede at udnytte mig fuldt ud. Du vil sige: "Du bad om bonussen." Hvorfor spurgte de ikke, hvorfor jeg ville selvudelukke mig selv i 10 år? Hvorfor ignorerede de det faktum, at jeg led alvorlig skade (hvilket blev gjort klart, selv efter at jeg anmodede om den 10-årige udelukkelse), mens jeg anmodede om bonussen?


Jeg kræver en seriøs forklaring, ikke endnu en overtrædelse af reglerne.

Redigeret
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
gbOversættelsedk

Kære Kennymala,


Kerneproblemet forbliver det samme: På intet tidspunkt i den dokumenterede kommunikation angav du eksplicit, at du havde en ludomani eller et spilleproblem. Du nævnte at have indbetalt for meget. Du nævnte alvorlig skade i samme sætning som at anmode om en bonus og sige, at du nyder at spille på siden. Jeg ved, at du mener, at disse udsagn taler for sig selv - men fra casinoets operationelle synspunkt og fra vores som mæglere gør de det ikke. Enten nævner du tydeligt, at du er afhængig og har brug for hjælp, eller også er du ikke - der er ingen læsning mellem linjerne her. Jeg har tjekket og evalueret din klage to gange, og dette er en kollektiv beslutning. Der er ingen andre her, der ville give dig en anden konklusion.


Angående 2023 skrev du til casinoet og anmodede om lukning af kontoen. Det var, hvad der skete: kontoen blev lukket, ikke selvudelukket. Du nævnte ikke ludomani, du nævnte ikke noget andet. En lukket konto og en selvudelukkelse er to helt forskellige ting, og lukning af en konto er simpel og har næsten ingen indflydelse - spilleren kan genåbne kontoen når som helst, og casinoet har ingen forpligtelse over for spilleren. Selvudelukkelse betyder derimod, at casinoet accepterer ikke at genåbne kontoen, eller kun under meget specifikke omstændigheder.

Angående argumentet om selvudelukkelse – jeg forstår din logik, men jeg er ikke enig i den. Det faktum, at en agent tilbød dig en mulighed for selvudelukkelse den 26. november, betyder ikke, at casinoet konkluderede, at du var en problemspiller. Selvudelukkelse er et frivilligt værktøj, der er tilgængeligt for enhver spiller, der ønsker at begrænse sin egen adgang til spil – ikke udelukkende for dem, der har erklæret en afhængighed. Agenter præsenterer det rutinemæssigt som en af ​​de tilgængelige muligheder uden at foretage nogen klinisk vurdering af spillerens situation.


Dette er ikke en standard, jeg har opfundet til din sag – vi anvender den konsekvent. For at give dig et konkret eksempel på, hvordan vi håndterer identiske situationer: I en klage mod Cashed Casino indsendte en spiller gentagne anmodninger om kontolukning og kunne stadig spille. Vi bevægede os først mod en løsning, da spilleren eksplicit sendte en e-mail til casinoet med en anmodning om selvudelukkelse på grund af ludomani – det var denne specifikke erklæring, der udløste casinoets forpligtelse til at handle. Uden den blev de tidligere anmodninger behandlet som standardkontolukning og ikke en ansvarlig spilleforanstaltning.


Jeg beklager, men vores beslutning står fast og er endelig. Hvis du ønsker at forfølge dette yderligere, bedes du kontakte casinoets tilsynsmyndighed – de kan se anderledes på dette, og hvis de når frem til en konklusion i din favør, bedes du vende tilbage til os, så vil vi genåbne sagen.


Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 måneder siden
itOversættelsedkgb

Det er absurd, at et casino, der har overtrådt så mange regler og love, slipper afsted med det. Under alle omstændigheder, kan I i det mindste hjælpe mig med at få CGA til rent faktisk at svare mig? Jeg har allerede prøvet at indgive en klage til dem, men de har aldrig svaret.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 måned siden
gbOversættelsedk

Selvfølgelig. Kan du venligst sende mig det, du skrev til dem? ( matej@casino.guru ) Jeg vil tjekke om klagen er skrevet korrekt.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 måned siden
gbOversættelsedk
Hej kennymala

Vi forlænger tidsfristen med 7 dage. Vær opmærksom på, at hvis du ikke svarer inden da, eller hvis du ikke har brug for yderligere hjælp, afviser vi klagen.
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 måned siden
gbOversættelsedk
Vi er desværre nødt til at meddele, at spilleren ikke svaret på vores beskeder, forespørgsler og påmindelser, og at vi af den grund hverken er i stand til at indhente flere oplysninger eller komme med forslag til løsninger. Vi ser os derfor nødsaget til at lukke klagesagen.
Vi holder dog en dør åben for at genoptage den senere, hvis spilleren vælger at genoptage kommunikationen. Vi vil stadig gerne hjælpe med at løse problemet, hvis spilleren kontakter os igen.

Tak for din forståelse.

Venlig hilsen
Matej
Casino.Guru
Automatisk oversættelse:
flash-message-reviews
Brugeranmeldelser – Skriv dine egne casinoanmeldelser og del dine erfaringer
scamalert_1_alt
Casino Gurus ansatte vil aldrig bede om din adgangskode eller andre personlige oplysninger, forsøge at få adgang til din casino- eller bankkonto eller anmode om betaling for vores tjenester.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få besked om bonusser uden indbetaling, gratis turneringer, nye spillemaskiner og meget mere.