Lad os tale om poker, ikke den hold'em, vi alle kender, men den mere besynderlige, på 888... Besynderlig, fordi, ret mig hvis jeg tager fejl, jeg har aldrig set turneringer, hvor timeren fortsætter i pausen og trækker minutterne fra det næste niveau... Bordskift under den igangværende hånd, hvor du måske vil satse på et flop, men vågner op ved et andet bord, og lad os ikke engang tale om riggede hænder (og nej, jeg er ikke en del af kategorien "alt online er rigget", tværtimod), men 888 er den eneste side, der får dig til at tro det modsatte, jeg er ved at blive en troldmand (sic!) til at gætte de kort, der kommer ud, især på turn og river, og hvis du holder dig til short, er du dømt til at gå galt, selvom du starter med en føring på 80-20... De ikke-eksisterende bonusser, på det såkaldte "lykkehjul" i 3 år har jeg ikke set andet end freeroll-billetten, aldrig en eneste præmie mere. Kort sagt, den værste af de værste.
(Der var naturligvis ingen kundesupport tilgængelig, Gud ville svare før operatøren)
Let's talk about poker, not the hold'em we all know, but the more peculiar one, on 888... Peculiar because, correct me if I'm wrong, I've never seen tournaments where the timer continues during the break, subtracting the minutes from the next level... Table changes during the hand in progress, where maybe you want to bet a flop but wake up at another table, and let's not even talk about rigged hands (and no, I'm not part of the "everything online is rigged" category, on the contrary) but 888 is the only site that makes you think the opposite, I'm becoming a wizard (sic!) at guessing the cards that will come out, especially on the turn and river, and if you stay short you're doomed even if you start with an 80-20 lead... The nonexistent bonuses, on the so-called "wheel of fortune" in 3 years I've seen nothing but the freeroll ticket, never once another prize. In short, the worst of the worst.
(Obviously no customer support was available, God would respond before the operator)
Parliamo del poker, non il hold'em che tutti conosciamo,ma quello più particolare, su 888... Particolare perché, correggetemi se sbaglio, io non avevo mai visto tornei in cui durante la pausa il timer va comunque avanti, togliendo i minuti al livello seguente... Cambiamenti del tavolo durante la mano in corso che magari vuoi bettare un flop ma ti svegli su un altro tavolo, poi non parliamo delle mani pilotate (e no, non faccio parte della categoria "l'online è tutto truccato", anzi) ma 888 è l'unico sito che fa pensare l'opposto, sto diventando una strega (sic!) ad indovinare le carte che usciranno soprattutto turn e river, e se rimani short sei condannato anche se parti in vantaggio 80-20... I bonus inesistenti, sulla cosiddetta "ruota della fortuna" in 3 anni non ho visto altro che il ticket freeroll, mai una volta un altro premio. Insomma, il peggio del peggio.
(Ovviamente assistenza clienti non pervenuta, risponderebbe prima il padreterno che l'operatore)
Automatisk oversættelse: