Radka, jeg gik til Nevadas websted og talte med en chatrepræsentant. Jeg spørger ham, hvorfor bonusserne på min konto er super lave procenter. Han svarede, de højere procenter er for spillere, der lige er startet og ikke har vundet endnu. Så jeg sagde, at du tog 1250 fra mine gevinster, og nu tager du også de gode bonusser. Han sagde, at vi allerede havde diskuteret din situation med økonomichefen og hans team. Den beslutning, de traf, er endelig og kan ikke omgøres, uanset hvad jeg siger. Jeg fortalte dem, at det, der skete med mig i min situation, ikke er i dine T&C'er. Han sagde igen, at det er vores beslutning og aldrig kan omgøres. Det er endeligt!
Jeg gik igennem noget som dette hos Uptown aces...Det var mange flere penge i den kamp med T&C's, og jeg tabte.
Radka, hvad synes du, jeg skal gøre her?
Radka, I went to Nevada's site and spoke to a chat representative. I ask him why the bonuses in my account are super low percentages, He replied the higher percentages are for players that are just starting out and haven't won yet. So I said you took 1250 from my winnings and now you take the good bonuses also. He said we already discussed your situation with the finance manager and his team. The decision they made is final and cannot be reversed no matter what I say. I told them what happened to me in my situation is not in your T&C's. He again said that is our decision and cannot ever reversed. Its Final!
I went through something like this at Uptown aces...That was a lot more money in that battle with T&C's and I lost.
Radka, What do you think I should do here?
Redigeret af forfatter 1 år siden
Automatisk oversættelse: