Jeg ringede til dem i stedet for at gøre det selv og forklarede situationen.
Jeg fik e-mails og skærmbilleder, der viste en stor saldo, og så lukkede de min konto. Jeg havde også problemer med en anden hjemmeside, hvor jeg konstant bad om at få den lukket, men det gjorde de ikke – masser af beviser.
Jeg valgte den vej, jeg spillede i god tro, men de nægtede at udbetale, og derfor var det svindel, og jeg havde ikke fået den service, jeg betalte for. Jeg nævnte også MCC'erne, som var "Shopping", "Services" osv.
Revolut afviste nogle af dem, men dem hvor jeg havde flere transaktioner, udstedte de tilbagebetalingsmeddelelser til forhandlerne.
Basi Via - refunderes øjeblikkeligt
Lytbyt - refunderes øjeblikkeligt
Cobea - blev rejst til dem for en uge siden, og der var intet
Probig - blev hævet til dem for en uge siden og intet
Går vi ud fra, at de to sidste vil kæmpe imod?
Jeg synes helt sikkert, det er værd at ringe til banken og gennemgå det i telefonen i stedet for at udfylde formularen selv. Du kan helt sikkert forklare dig selv bedre.
I called them up instead of doing it myself and explained the situation.
I had emails and screenshots showing a big balance I had in there and then them closing my account, also had issues with another site where I was constantly asking for it to be closed and they didn't, lots of evidence.
I went down the route that I played in good faith but they refused to pay out and therefore it was a scam and I had not got the service I paid for. Also mentioned the MCCs, which were "Shopping", "Services" etc
Revolut rejected some of them, but the ones where I had multiple transactions they issued chargeback notices to the merchants.
Basi Via - refunded instantly
Lytbyt - refunded instantly
Cobea - was raised to them a week ago and nothing
Probig - was raised to them a week ago and nothing
Assuming the last two are going to fight it?
I definitely think it's worth calling the bank and going over it on the phone rather than filling the form out yourself, you can definitely explain yourself better
Automatisk oversættelse: