Hej alle
Det er et stykke tid siden, jeg har skrevet, så jeg ville bare lige dele min sag mod Falcora Finance og Revolut.
Så jeg rejste dybest set en sag om APP-svindel den 1. juli i henhold til PSR-reglerne i oktober 2024. Jeg sendte al dokumentation for Donbet og Falcora sammen med bevis for, at Falcora brugte adresser fra skuffeselskaber i Storbritannien osv.
Jeg forventede under alle omstændigheder et svar fra Revolut, da den lovlige tidsramme på 35 hverdage er overskredet (hverdag 44 i dag), men de anmoder stadig om mere tid. Jeg har meddelt Revolut, at de overtræder PSR-reglerne, hvilket de har anerkendt, men nægter at give et svar.
Jeg har ringet til FCA, som bekræftede, at Revolut overtræder reglerne ved ikke at give et resultat, så på deres anbefaling har jeg taget både svindelsagen og overtrædelsen af reglerne til FOS, som accepterede sagen i går.
Hi all
its been a while since I posted so just wanted to share where my case is against falcora finance and Revolut.
so basically I raised an APP fraud case on 1st July under PSR regs October 2024. Sent all the documentation for donbet and falcora along with evidence of falcora using shell company addresses in the uk etc
anyway expected an answer back from Revolut as it’s past the legal 35 business day timeframe (business day 44 today) but they still are requesting more time. I’ve advised Revolut they are breaching PSR regulations to which they have acknowledged but refuse to give an outcome.
I've rang the FCA who confirmed Revolut are breaching regulations in not providing an outcome so on their advise I have taken both the fraud case and the breach of compliance to the FOS who accepted the case yesterday.
Automatisk oversættelse: