Hej alle sammen,
Jeg indbetalte penge hos Sportaza og var VIP-kunde der i lang tid, hvor jeg modtog ugentlige cashbacks osv. I et stykke tid nu har der ikke været nogen cashback, selvom de hævder, at det er tilgængeligt i livechatten. I stedet for et højt trecifret beløb modtog jeg omkring €30. Nu har jeg bemærket, at de ikke længere svarer på e-mails, ikke engang min VIP-manager (som ser ud til at være forsvundet).
Derudover har jeg bemærket, at URL'en/domænet er ændret (tidligere sportaza.com, derefter sportaza-5XXX.com, nu sportaza-7653.com). Derudover er en virksomhed fra Costa Rica nu angivet som operatør af webstedet. Dette virker meget mistænkeligt for mig, og jeg vil gerne annullere mine seneste transaktioner, da dette bestemt er et tilfælde af bedrageri eller hvidvaskning af penge, og jeg ønsker ikke at være involveret.
De sidste transaktioner blev foretaget via Wise og et VISA-kort. Forhandleren var ZENTORIA LIMITED.
Har nogen erfaring med Wise og den slags chargeback-anmodninger? De stiller en masse spørgsmål i appen. Transaktionerne er to uger gamle.
Hvis nogen ville hjælpe mig: ville jeg også belønne vedkommende 🙂.
Min e-mail: buyingmatches@hotmail.com
Automatisk oversættelse: