Jeg har masser af tid til at tjene penge tilbage fra online gambling.
Min sidste sag lykkedes, da jeg indgav tvisten til banken, hvilket blev afvist. Jeg indgav derefter en klage, som endnu engang blev afvist.
Det sidste jeg gjorde var at kontakte AFCA, som er den finansielle ombudsmand i Australien. Efter jeg indgav klagen til AFCA, lukkede banken og refunderede mig derefter pengene, fordi sagsbehandlingsgebyrerne kan være langt over $500.
Det kræver en masse energi, men jeg har det dårligt med, at banken tog ansvar og betalte mig som en gestus af velvilje.
Jeg gør det samme med en anden bank, og forhåbentlig vil de også lukke, når jeg anmelder en AFCA-sag. Jeg løj ikke og fortalte banken, at jeg havde spillet, godkendte transaktionen og mistede derefter min indbetaling.
Min sag er lidt anderledes, fordi banken ved, at jeg har et handicap og muligvis ikke har de korrekte beslutningsevner.
Ville have elsket, at de havde jagtet de idioter for at få pengene tilbage via Mastercard. De sagde bare, at det tager for lang tid og hurtigere at returnere dine penge selv.
I have plenty of time on my hands to get money back from online gambling.
My last case was successful by lodging the dispute with the bank which was declined. I then lodged a complaint case which once again was declined.
The last thing I did was contact AFCA which is the financial ombudsman in Australia. After I lodged the complaint with AFCA the bank folded then refunded me the money because case management fees can be way over $500
It does take a lot of energy but I do feel bad that the bank took responsibility and paid me as goodwill gesture.
I am doing the same thing with a different bank and hopefully they will fold too when I log an AFCA case, I did not lie and told the bank I gambled, authorised the transaction then lost my deposit.
My case is a bit different because the bank knows I have a disability and may not make correct decision making skills.
Would have loved them to chase the bastards to get the money back through Mastercard. They just said takes too much time and faster to return your money ourselves
Automatisk oversættelse: