Jep, lige præcis.
Men det, vi virkelig er nødt til at gøre, er at få spillekommissionen, PSR, kortsystemer og banker til at indføre noget, der forhindrer denne lumske praksis og forhindrer os i at skulle gennemgå denne forfærdelige tidskrævende proces i første omgang.
Forebyggende foranstaltninger mod spil i Storbritannien bør være vandtætte. Der bør ikke være en situation, hvor vi misbrugere (for det er jo det, vi er) falder mellem hullerne, fordi det er profitabelt, eller fordi nogen ikke kan tvinges til at tage ansvar.
Jeg kunne ikke længere være så ligeglad med pengene. Jeg benægter ikke, at det ikke ville være rart at få det tilbage, men jeg er mere bekymret for folk, der ikke er stærke nok til at håndtere det her.
Jeg skal være ærlig, jeg ville være død nu, hvis jeg ikke var så inkompetent til gør-det-selv-løsninger, hvis du forstår hvad jeg mener?
Jeg er bare så bekymret for dem, der forstår, hvordan man binder en knude eller sætter et ordentligt søm i en bjælke, dem der kommer efter os, er beskyttet.
Hvordan kan vi gøre dette?
Jeg har fået mit parlamentsmedlem involveret, og de er fuldt ud med på laget. Det her skal stoppe.
Yep, spot on.
Although, what we really need to do is make the gambling commission, PSR, card schemes and banks put something in place that prevents this insidious practice and stops us having to go through this horrifically time consuming process in the first place.
Gambling prevention measures in the UK should be watertight. There shouldn't be a situation where us addicts (because that's what we are) fall through the gaps because it's profitable or someone can't be arsed to take responsibility.
I now couldn't give a flying fuck about the money. I'm not denying it wouldn't be nice to get back but I'm more concerned about people who aren't strong enough to deal with this.
I'll be honest, I'd be dead now if I wasn't so incompetent at DIY solutions, if ya get my drift?
I'm just so concerned about those who understand how to tie a knot or put a decent nail in a rafter, those who come after us, are protected.
How can we do this?
I've got my MP involved and they're fully on-board. This has to stop.
Automatisk oversættelse: