blueoceandevelopmentai.com
Efter jeg kontaktede dem sidste år, mens hjemmesiden stadig var online, og virksomhedens administration ikke var inaktiv, modtog jeg en del af refusionen. Jeg har siden jagtet at få det resterende beløb, men mødt modstand fra c/o-firmaet Future Insight. De var baseret i Gravesend og derefter Bromley.
Lingo Ventures er også en købmand, folk søger, og overraskende nok på samme adresse, samme c/o Future Insight
Det er alt, hvad jeg kan sige. Jeg har endnu ikke modtaget resten af refusionerne, men er blevet mødt med tavshed og har for nylig sendt en GDPR-anmodning. Hvis virksomhedens holdning ændrer sig og forslaget slettes, vil jeg anmode om indefrysning fra virksomhedens kontor.
Jeg har for nylig foreslået et for Skinnex, og Companies House har accepteret og indefrosset deres ansøgning indtil mindst august.
Det er det, vi skal begynde at gøre, hvis du ser handlende ansøge om strejke.
blueoceandevelopmentai.com
After I contacted them last year whilst website was still live and companies house wasn't dormant, I received part refund. I have since chased for the remaining but met with resistance from c/o company which is Future Insight. They were based gravesend then Bromley.
Lingo Ventures is also a merchant people seek and and surprisingly at same address same c/o Future Insight
That's all I can say. I am yet to receive rest of refunds but met with silence and recently sent GDPR request. Should the company position change to strike off proposal I shall request freeze from companies house.
I recently proposed one for Skinnex and companies house have accepted and froze their application until at least Aug.
That's what we need to start doing if you see merchants applying for strike offs
Automatisk oversættelse: