Hej. Du har ret. Mange her på forummet har rapporteret lignende oplevelser. Min erfaring er, at XPate normalt kun udsteder refusioner efter en chargeback er iværksat. Nu er det desværre et spørgsmål om at vente igen, indtil sagen er behandlet.
Hej. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at Xpate har indsendt forfalskede eller vildledende dokumenter i forbindelse med chargeback-processen? Hvilke skridt skal jeg tage nu? Har nogen her oplevet en lignende situation?
Automatisk oversættelse:
Lisa2
johnmaddisonn1
Guld
johnmaddisonn1
1 måned siden
Hi. I used the following statement in my chargeback against Xpate: "The service I received differed substantially from the description available before payment. Important functionality was missing, preventing me from using the service as intended. My attempts to resolve the matter directly with the merchant were unsuccessful."
Do you think this is a solid basis for a chargeback? Has anyone used a similar explanation and had a successful outcome?
Automatisk oversættelse:
Lisa2
keejan
Guld
keejan
1 måned siden
Hi. I hope it all works out in the end. Are you trying to get your money back from Xpate as well?
Automatisk oversættelse:
jef10mur
Sølv
1 måned siden
Hi everyone,
can anyone give me any info on the following please
chswapper
DSGNE
OUGNILE
Transferop
Arictoza
For info for anyone with SoftPulse - I done a chargeback & they pretty much refunded straight away
Automatisk oversættelse:
Foxtrot90
jef10mur
Platin
jef10mur
1 måned siden
Chswapper - chainswapper. Good luck getting anything back with them.
transferop/ payop. Partner with clear junction as far as I’m aware.
Automatisk oversættelse:
Foxtrot90
Lisa2
Platin
Lisa2
1 måned siden
Barclays been pretty adamant with me on disputes. Didn’t you use the service as intended because you gambled with the money?
I’m not an expert on chargebacks but believe you’re best being totally honest with them. Think a few people have had their bank accounts shut down from raising too many
Automatisk oversættelse:
Foxtrot90
Juully8
Platin
Juully8
1 måned siden
I emailed this email today as I j have a few with Kryptonim
Hvordan ved du, at du har modtaget et svar? Jeg er også i øjeblikket i kontakt med denne udbyder; jeg har sendt dem flere e-mails. I sidste uge modtog jeg en e-mail om, at de undersøger min sag.
lg
Automatisk oversættelse:
Vss18
mulattis
Guld
mulattis
1 måned siden
Desværre ikke 🙁
Automatisk oversættelse:
mulattis
Vss18
Platin
Vss18
1 måned siden
😞
Automatisk oversættelse:
jef10mur
Foxtrot90
Sølv
Foxtrot90
1 måned siden
What did you email saying if you don’t mind me asking? I have quite a few with them too. I emailed kryptonim directly but they more or less told me to go away lol
Automatisk oversættelse:
Vss18
JosieRosie46
Guld
JosieRosie46
1 måned siden
Hej, har du fået en opdatering endnu?
lg
Automatisk oversættelse:
Foxtrot90
jef10mur
Platin
jef10mur
1 måned siden
Just that they were miscoded gambling transactions etc. if you go on chatgpt it can write you up a decent email.
Automatisk oversættelse:
Vss18
Hansy57
Guld
Hansy57
1 måned siden
Har du nogen opdateringer om dette? Har du modtaget en refusion?