Hi. Thanks. I also included that information in my chargeback claim against Xpate. Hopefully, it will encourage Xpate to accept the chargeback instead of challenging it.
Automatisk oversættelse:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Guld
Alfred_ANTONYAN21
3 uger siden
Hi. Thanks. I've submitted a package of documents relating to several transactions processed by Xpate to the Financial Ombudsman. I'm not sure how long it will take, so now I'm just waiting for their decision.
Automatisk oversættelse:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Guld
Alfred_ANTONYAN21
3 uger siden
Hi. I initially tried to resolve the issue directly with Xpate, but unfortunately it didn't lead anywhere. As a result, I had to file a chargeback against Xpate.
Automatisk oversættelse:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Guld
Alfred_ANTONYAN21
3 uger siden
Hi. The claims have been submitted and the chargebacks are now in progress. I'm just waiting for a positive decision.
Automatisk oversættelse:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Guld
Alfred_ANTONYAN21
3 uger siden
Hi. Thanks. Please keep me posted, and I'll keep you updated as well. I'll share any news about how my Xpate cases are progressing.
Automatisk oversættelse:
Lisa2
keejan
Guld
keejan
3 uger siden
Hi. Unfortunately, I still haven't been refunded. Xpate blocked my account, so I had to file a chargeback and also lodge a complaint with the Financial Ombudsman.
Automatisk oversættelse:
billi85
johnmaddisonn1
Sølv
johnmaddisonn1
3 uger siden
Hej. Jeg mener, at betalingsudbydere som Xpate og Walleto bruger kategorikoder for forhandlere, der ikke korrekt identificerer spiltransaktioner. I mit tilfælde omgik dette min udelukkelse fra spil, hvilket gjorde det muligt at behandle betalingerne. I sidste ende tabte jeg flere penge, modtog ikke de forventede fordele og kunne ikke hæve mine gevinster.
Automatisk oversættelse:
voodoo4
Sølv
3 uger siden
Hej. Er der nyt om refusioner fra Xpate eller Walleto? Har nogen modtaget deres penge tilbage?
Automatisk oversættelse:
voodoo4
Sølv
3 uger siden
Hej. Forresten, jeg har også indgivet en klage over XPate til den finansielle ombudsmand. Nu venter jeg bare på hans afgørelse.
Automatisk oversættelse:
voodoo4
Sølv
3 uger siden
Hej. Har nogen bemærket, at XPate bruger nye vilkår til behandling af betalinger relateret til spil? Hvis du har set sådanne vilkår på din bankudtog for nylig, ville jeg være taknemmelig, hvis du kunne give mig besked.
Automatisk oversættelse:
XkBoii
Diamant
3 uger siden
I have a descriptor in my revolut for just the letter E, can anyone help
Automatisk oversættelse:
jef10mur
Tant
Sølv
Tant
3 uger siden
Nope nothing. Ended up doing chargebacks with Monzo but were all declined
Automatisk oversættelse:
jef10mur
Sølv
3 uger siden
Does anyone have any info on Nextrast?
Automatisk oversættelse:
LP2710
Platin
3 uger siden
Anyone who knows about following payment names
Gencs2 hastings GB
Temcs2 edinburgh GB
Temdot edinburgh GB
Quecs2 london GB
Neodot
Lesski
Automatisk oversættelse:
Foxtrot90
Arra89
Platin
Arra89
3 uger siden
Someone’s had success with floxyhealth you’d have to search in the forum though. Swear you have to contact them via their website I read
Automatisk oversættelse:
Arra89
jef10mur
Platin
jef10mur
3 uger siden
Have you had any refunds doing chargebacks on monzo? Ive had 7k back but every single dispute/chargeback has been declined by monzo. It must trigger the merchants end when they are raised though. Its worked for 16 of my 41 merchants.
Automatisk oversættelse:
mulattis
Platin
3 uger siden
wich merchants belongs to nexbric?
Automatisk oversættelse:
Arra89
Foxtrot90
Platin
Foxtrot90
3 uger siden
Yeah i can't see sh1t🤣😅
Automatisk oversættelse:
jef10mur
Arra89
Sølv
Arra89
3 uger siden
Honestly no. Monzo weren’t help on any I submitted via them and didn’t receive any refunds. I’ve around 10k over the last 3 years with my RBS account but have only submitted a few for dispute there. I’m worried I lose my account.
Automatisk oversættelse:
Miki33
Guld
Sarah222
1 måned siden
En opdatering om status. Jeg havde en beskrivelse af Aibrush, London. Det lykkedes mig at finde ud af, at de blev behandlet via Transactworld, kontaktede support og fik pengene tilbage 48 timer senere.
An update on progress. I had a descriptor of Aibrush, London. Managed to track down they were processed through transactworld, contacted support and refunded 48hrs later.
Automatisk oversættelse:
3 uger siden
Hello please do you have email exactly of transactworld.