Monzo and Starling shutdown accounts for anything even remotely 'dodgy'. I'm permanently banned from Monzo because I was working as a contractor and refused to give them my contract for SOW.
They just sent me message saying they were closing my account but wouldn’t tell me why but when I phoned they said it was because I raised multiple disputes for the same merchant
Hej, jeg modtog en af tre transaktioner tilbage fra Genguru, men de har ikke svaret på min e-mail. Jeg foretog betalingerne den 24. juni. Vi vil se, om de udsteder flere refusioner. Sig til, hvis du har brug for e-mailen.
Hej, har du kontaktoplysninger til CD Key Store Tallinn og Cracc Prag? Jeg har lavet mange transaktioner gennem disse forhandlere. Cdkeys-webstedet er ikke online. Lad mig vide, hvis du har nogen oplysninger. Tak.
Grottebøger og helpersm er identiske forhandlere med forskellige navne, og deres kontaktadresser er også forskellige. Jeg har altid modtaget de samme mails på samme tid – som svar/feedback. Jeg gennemførte også en KYC-proces med dem, inklusive en selfie osv., men jeg har ikke modtaget en refusion til dato!