Monzo and Starling shutdown accounts for anything even remotely 'dodgy'. I'm permanently banned from Monzo because I was working as a contractor and refused to give them my contract for SOW.
What happened?? Because I have had my account restricted and having my account looked at!!
Automatisk oversættelse:
Stash9
pyne88
Sølv
pyne88
1 år siden
They just sent me message saying they were closing my account but wouldn’t tell me why but when I phoned they said it was because I raised multiple disputes for the same merchant
Automatisk oversættelse:
Muzto77
juaky24
Sølv
juaky24
1 år siden
Hej, jeg modtog en af tre transaktioner tilbage fra Genguru, men de har ikke svaret på min e-mail. Jeg foretog betalingerne den 24. juni. Vi vil se, om de udsteder flere refusioner. Sig til, hvis du har brug for e-mailen.
Automatisk oversættelse:
Muzto77
tunit222
Sølv
tunit222
1 år siden
Hej, har du kontaktoplysninger til CD Key Store Tallinn og Cracc Prag? Jeg har lavet mange transaktioner gennem disse forhandlere. Cdkeys-webstedet er ikke online. Lad mig vide, hvis du har nogen oplysninger. Tak.
Automatisk oversættelse:
Muzto77
Apple1234
Sølv
Apple1234
1 år siden
Grottebøger og helpersm er identiske forhandlere med forskellige navne, og deres kontaktadresser er også forskellige. Jeg har altid modtaget de samme mails på samme tid – som svar/feedback. Jeg gennemførte også en KYC-proces med dem, inklusive en selfie osv., men jeg har ikke modtaget en refusion til dato!
Automatisk oversættelse:
juaky24
Muzto77
Guld
Muzto77
1 år siden
Hi, yes, I need the email address. Can you help me? That's great news. I hope you have luck with the rest of your refunds.