Ja, tak for de oplysninger, du har delt her. Jeg har allerede inkluderet kopier af FCA og MRC i min sidste e-mail. Vi må se, hvordan de reagerer nu. De forsvarer sig selv ved at sige, at transaktionerne blev foretaget ved hjælp af 3DS-processen og bekræftet via SMS, og derfor vil de ikke udstede en refusion. Mydates og grottebogen hører sammen, men det, jeg har fundet ud af, er, at helpersm også skal være en af dem på en eller anden måde. Jeg får de samme e-mails som svar fra begge forhandlere.
Desværre har jeg så mange åbne transaktioner, at det bliver svært overhovedet at få adgang til mine penge. Mange svarer ikke engang på e-mails. Jeg tror, at de fleste forhandlere simpelthen ignorerer henvendelserne i disse dage. De første, der kontaktede mig, var nok heldige, men jo flere henvendelser vi modtager, jo lavere er vores chancer for at høre noget fra disse korrupte forhandlere, desværre.
Har du måske en skabelon, som du med succes har brugt til i det mindste at etablere kontakt med de kriminelle? Jeg er taknemmelig for enhver hjælp. Min e-mailadresse: M
Automatisk oversættelse: