Send en besked til administrerende direktør og ledere hos Bad Hombre på Linked In. Jeg sendte en besked til en af dem, og de har selvfølgelig også ignoreret mig der. Vil dog ikke ignorere Mastercard, de har faktisk sendt et svar til mig for en gangs skyld, specifikt om dette websted og forhandlerne. Revolut fuldstændig ubrugelig og FOS vil håndtere dem.
Jeg har faktisk fået en Investigator, som plejede at arbejde for flere større banker til at hjælpe mig i øjeblikket, hvilket er meget nyttigt, og hvor jeg får en masse information fra og afklaring af regler mv.
Message the CEO and Heads at Bad Hombre on Linked In. I messaged one of them and of course they have also ignored me there. Won't be ignoring Mastercard though, they have actually emailed a response to me for once specifically about this site and the merchants. Revolut completely useless and FOS will deal with them.
I have actually got an Investigator who used to work for several major banks assisting me at the moment which is very helpful and where I am getting a lot of the information from and clarification of rules etc.
Automatisk oversættelse: