Buton returnerede mit depositum for længe siden inden for omkring 24 timer.
Ellers er 20bet et fupnummer, de er arrogante i deres e-mail, M tech - hvidvaskning af penge, ifølge telefonnummeret i betalingsoplysningerne, det viser mig M tech marine technologys Australia - ingen har nogensinde svaret på e-mails, ellers er mtech.ee et bedragerisk firma i Estland, de hvidvasker penge for 20bet.
En eller anden arrogant fyr besvarede mailen.
Mere ved jeg ikke, men jeg har 2 betalinger fra 2023. De refunderer dig helt sikkert gennem banken, hvis du har løbende betalinger. Desværre har jeg gamle og bankkravet er allerede udløbet.
Buton returned my deposit a long time ago within about 24 hours.
Otherwise, 20bet is a scam, they are arrogant in their email, M tech - money laundering, according to the phone number listed in the payment information, it shows me M tech marine technologies Australia - no one ever responded to the emails, otherwise mtech.ee is a fraudulent company in Estonia, they launder money for 20bet.
Some arrogant guy answered the email.
I don't know more, but I have 2 payments from 2023. They will definitely refund you through the bank if you have current payments. Unfortunately, I have old ones and the bank claim is already expired.
Buton mi před dlouhou dobou vrátili asi do 24 hodin nějaký vklad.
Jinak 20bet je podvod, na emailu jsou arogantní, M tech - prani špinavých peněz, podle telefonu uvedeného v platebních informacích mi to ukazuje M tech marine technologies Austrálie - na emaily nikdy nikdo neodpověděl, jinak mtech.ee , je podvodná firma v Estonsku, perou peníze pro 20bet.
Na email odpověděl nějaký arogantní chlap.
Víc nevím, ale mám 2 platby z roku 2023. Přes banku ti to určitě vrátí, pokud máš aktuální platby,.já bohužel staré a reklamace bankou je už pase.
Automatisk oversættelse: