Tak for støtten Crypto Jeg tænkte, at jeg skulle væk fra denne side, da den giver mig gambling tanker, men jeg kan godt lide at hjælpe folk, der har brug for det.
Jeg tænkte den anden dag på at slippe af med min smartphone, jeg tog et lån på 25.000 £ med Halifax personlige lån for at betale mit lån til huset og fik lige afregningsbeløbet 23.800 £ jeg fik 24.800 £ i min bank. Jeg venter på min refusion fra banken for skinsmgnate for 1600 £ for at betale huslånet, så har jeg ikke mistet pengene i denne måned, og jeg har bare ikke mistet pengene i denne måned. 10.000 præmieobligationer også for at dække det
Thanks for the support Crypto I was thinking I need to get off this site as it gives me gambling thoughts but I like helping people who need it.
I was thinking the other day of getting rid of my smartphone ive took a £25000 loan out with Halifax personal loans to pay of my loan on the house and just got the settlement amount £23800 ive got £24800 in my bank im waiting on my refund from the bank for skinsmgnate for £1600 to pay the house loan then ive nothing left i need the refund to cover me this month I lost that money at the weekend and just cashed in 10k premium bonds as well to cover it
Automatisk oversættelse: