Wow nogle dømmende mennesker om! Jeg har. Har været her i 6 måneder, men trods 1 lille tilbagefald er det bare at jagte købmænd, jeg kan ikke finde for at validere klager hos FOS og banken.
Vær meget forsigtig, men jeg har fået to e-mails inden for de sidste to dage, en på russisk og den anden dårligt engelsk. Det ene var et navn, der har været i denne gruppe, men kan være "erhvervet" detaljer. Begge meget kloge bad først om et tilbud fra min virksomhed og vedhæftede en faktura, men navnet på e-mailen stemte ikke overens med adresse eller faktura 🙄 og den anden var at afgøre min svindelsag, en topadvokat, som ikke kan engelsk, men adressen var Amerika, men e-mailen kom fra Nigeria og Tjekkiet. Jokes dog med dem, da jeg kun har oprettet e-mail til dette forum!!!! Jeg havde også en e-mail i torsdags med en masse misbrug, fordi nogen ikke havde købmandsoplysninger, jeg har hjulpet mange, skrevet e-mails, breve og researchet, men efter det ved jeg ikke, om jeg kan få mig selv til at hjælpe længere. Især som 9/10 er jeg blevet ignoreret, da jeg spurgte 🙄
Wow some judgemental people about! I have. Been here for 6 months however despite 1 small relapse it is just chasing merchants I can’t find to validate complaints with FOS and the bank.
Be very careful however I have had two emails in last two days, one in Russian and the other poor English. One was a name that has been in this group however may be "acquired" details. Both very clever first asked for a quote from my business and attached an invoice however name on email did not match address or invoice 🙄 and the second was settling my fraud case, a top attorney, who can’t speak English however address was America but email came from Nigeria and Czech Republic . Jokes on them though as I only set up email for this forum!!!! I also had an email on Thursday with a load of abuse because someone didn’t have merchant details, I have helped many, wrote emails, letters and researched but after that I don’t know if I can bring myself to help anymore. Especially as 9/10 I have been ignored when asking 🙄
Automatisk oversættelse: