Ja, det ville jeg - Chase lavede Sknvrs, men kunne ikke finde noget om dem. Jeg sendte en e-mail til Skins-magnaten, men adressen var anderledes, så jeg er ikke sikker på linket. Jeg fortjente det ikke, men har haft Infinityluxe og Trevers på Chase, så de har behandlet det, men ingen refusion før om 45 dage. Barclays har lavet kreative digitale løsninger og er lige ved at finde ud af, hvad de har betalt for deres midlertidige refusion, så jeg håber, de ikke klager. Det er et mareridt, da det er et tilbagefald, men det går i den rigtige retning igen nu, og det er ikke noget voldsomt, hvis det ikke går over.
Yeah I would - Chase doing Sknvrs couldn’t find anything on them I did email Skins magnate but different address so not sure linked. Not had deserv but have had infinityluxe and trevers this all on Chase so they have processed but no refund until 45 days or so. Barclays have done Creative digital solutions and just sorting out CRSH deposit they temp refund so hoping they don’t challenge. Bloody nightmare as this is a relapse but heads in right place again now and nothing huge if it don’t come off