Trndbm is on my Chase one so just waiting for them to raise they take a while but soon as they have raised I will let you know
Automatisk oversættelse:
Anonymized881
leejeff97x
Diamant
leejeff97x
1 år siden
What did you send them and what did they say
Automatisk oversættelse:
daradda
leejeff97x
Platin
leejeff97x
1 år siden
Hvad mener du? Kan du venligst give mig TRND-kontaktoplysningerne? Selvom de afviste bankdokumenterne, går klagen nok stadig videre.
Automatisk oversættelse:
justiceForUs
daradda
Guld
daradda
1 år siden
What did You Tell the bank(Revolut I guess) ?
Automatisk oversættelse:
leejeff97x
daradda
Sølv
daradda
1 år siden
I’m not sure, i haven’t spoke to them, but I raised it with my bank, after 45 days I asked them what happened, and they said that the merchant rejected the chargeback
Automatisk oversættelse:
daradda
leejeff97x
Platin
leejeff97x
1 år siden
Selvfølgelig kan forhandleren afvise tilbagebetalingen, men hvis der er grund til det, fortsætter banken klagen, og selvom banken ikke accepterer det, opkræves betaling for transaktionerne, hvis forhandleren ikke beviser, at han har leveret varerne eller tjenesterne. Måske har han udstedt falske fakturaer, men banken var nødt til og skal informere dig om dette.
Automatisk oversættelse:
daradda
justiceForUs
Platin
justiceForUs
1 år siden
Det er ikke Revolut. Jeg fortalte dem bare, at jeg ikke modtog varerne eller tjenesten, de indgav en klage mod forhandleren, og nu venter jeg på resultatet.
Automatisk oversættelse:
Anonymized881
leejeff97x
Diamant
leejeff97x
1 år siden
What bank if you don’t mind me asking? The issue with non high street ones are the call centre/live chat are useless
Automatisk oversættelse:
Anonymized954
Diamant
1 år siden
Onlindg I know who processed the payments now (holding company) and Iv reported them to the insolvency service. They have to respond or risk being wound up and closed down. We will get these b*******
Automatisk oversættelse:
Dt100
Diamant
Anonymized954
1 år siden
Jeg ved nu, hvem der behandlede betalingerne (holdingselskabet), og jeg har anmeldt dem til konkursmyndigheden. De er nødt til at reagere, ellers risikerer de at blive likvideret og lukket ned. Vi tager hånd om de her røvhuller.
Onlindg I know who processed the payments now (holding company) and Iv reported them to the insolvency service. They have to respond or risk being wound up and closed down. We will get these b*******
Automatisk oversættelse:
1 år siden
Who was it?
Automatisk oversættelse:
xbigguyxxx
Anonymized881
Diamant
Anonymized881
1 år siden
I know its not right if you have a genuine illness with gambling they should know that