En opdatering fra PisStake... åh undskyld, jeg mener MyStake.
"Håber du har det godt med denne e-mail."
Vi vil gerne gentage, at du i henhold til vores hjemmesides vilkår og betingelser ikke er berettiget til refusion.
Selvom vi forstår din anmodning, er vores primære forpligtelse at overholde de regler og principper, der gælder for vores platform, og sikre retfærdighed og konsistens for alle deltagere.
Tak for din forståelse. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte os.
Dette er et svar på et brev fra Curaçao LAWYERS til dem. Så meget bekymrer de sig om love og globale finansielle regler! Disse transaktioner er for mig gamle, og falder nu ikke ind under chargeback, men fyren, der plejede at skrive her, gav nogle detaljer om Mastercard og advokater. Jeg tabte omkring 12.000 euro på denne side, så advokatsalærerne kan være det værd. Det afhænger af, hvor meget du er i, men jeg giver det en chance. Chancen for at løse problemet direkte med disse svindlere er næsten nul.
An update from PisStake...oh sorry, I mean MyStake.
"Hope this email finds you well.
We would like to reiterate that, as per the Terms and Conditions of our website, you are not eligible for a refund.
While we understand your request, our primary commitment is to uphold the rules and principles that govern our platform, ensuring fairness and consistency for all participants.
Thank you for your understanding. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us."
This is a response to a Curacao LAWYERS letter to them. This is how much they care about laws and global financial rules! These are old transactions for me outwith the scope of chargeback now but the guy who used to post on here provided some detail on Mastercard and lawyers. I lost about 12000 Euro on this site so the lawyers fees might be worth it. Depends how much you are in for but Im giving it a shot. Chances of resolving directly with these crooks is almost zero.
Automatisk oversættelse: