Hej, jeg har talt med ham, og han tilbyder gratis hjælp og rådgivning til alle, der kæmper med at foretage chargebacks eller potentielt finde forhandlere, men ingen direkte refusion fra Niko, så forhåbentlig ikke. Du får en refusion via chargebacks, intet problem med Niko, men de tilbyder ikke længere direkte refusioner. De er svindlere på topniveau, og jeg synes personligt, at de opretter alle de såkaldte "fronthandlere", da de alle svarer på præcis samme måde. Skaf dig en god dækhistorie til chargeback, og gå derfra. Måden disse forhandlere har sat op for at omgå spilleblokeringer på, vil din bank ikke ane, at der er gambling involveret. Jeg fik en rigtig god chargeback til Terrvers med historien om, at jeg købte 6 forskellige par fodboldstøvler, lol. Jeg sagde også, at jeg købte et havebord fra et link på eBay. Find på e-mailadresser eller de oplysninger, de beder om, det er komisk, men det hele er helt usandsynligt.
Hi I have spoken with him and he is offering free help and advice for anyone struggling to do chargebacks or find merchants potentially but no direct refund from niko so please don’t get your hopes up. You will get a refund through chargebacks no problem with niko but they no longer do direct refunds. They are top level crooks and I personally think they create all the front merchants as they do all reply in exactly the same manner. Get yourself and good cover story for chargeback and go from there.the way these merchants set up to bypass gambling blocks your bank will have no clue gambling is involved, I got a really good chargeback for Terrvers with the story I bought 6 different pairs of football boots lol also 1 I said I bought a garden table from a link on eBay. Make up email addresses or whatever information they ask for it’s comical but all box ticking
Automatisk oversættelse: