Hej, jeg er ny her, men jeg faldt over denne side for en tid siden. Jeg kunne stadig se den, selvom jeg ikke var tilmeldt, bare ikke sende beskeder.
Ville bare lige skrive her, da jeg har bemærket, at få personer nævner dsolpay/swipez, og jeg fik faktisk en refusion fra dem til min bank for et par timer siden. Jeg skrev til dem første gang for omkring 5 uger siden, og jeg blev fuldstændig ignoreret. De har stadig ikke sendt mig en besked for at fortælle mig det. Jeg kom også ud af kontakt med den tjekkiske nationalbank og sendte dem en klage, og også Ombudsman (officielt den offentlige forsvarer for rettigheder). Disse står alle på deres hjemmeside i klagesektionen, hvor der står, at man skal kontakte dem, hvis man ikke har fået svar fra dem. Jeg sendte dem bare en klage, selvom de blev ved med at ignorere mig.
håber det hjælper et par af jer 🤞
Hey im new here but came across this site while back i could still view it even though wasnt signed up just couldnt message.
just wanted to message on here as noticed few people mention dsolpay/swipez and i actually got a refund from them in my bank couple hours ago. I first messaged them about 5 weeks ago and i was completely ignored, they still havnt messaged me to tell me, i also got inconact with czech national bank and sent them proff, and also Ombudsman (officially the Public Defender of Rights) these are all on there website on the complaints section says to contact them if u havnt had a response from them. I just sent them over proff even though they kept ignoring me.
hopefully that helps a few of you 🤞
Automatisk oversættelse: