Hej. Tak. Har HURTED svaret dig fra denne e-mailadresse? Jeg har prøvet at kontakte dem, men har ikke modtaget svar endnu. Jeg tror, jeg kontakter Walleto næste gang.
Automatisk oversættelse:
billi85
Sølv
1 time siden
Hej alle, dette er mere et skud i blinde, men er der nogen, der genkender disse navne fra deres udtalelser?
MIVORA
JENTIQ
CALDRO
WEXNAR
Jeg har allerede lavet lidt research, men jeg kan ikke finde ud af, hvem der står bag. Jeg prøver primært at finde ud af, om de har forbindelse til Xpate eller Walleto.
Automatisk oversættelse:
billi85
DjumK
Sølv
DjumK
1 time siden
Hej. Jeg venter stadig på en afgørelse i min sag. Hvordan går det for dig? Har du fået dine penge tilbage endnu?
Automatisk oversættelse:
billi85
DjumK
Sølv
DjumK
1 time siden
Jeg har også sendt dem en e-mail til denne adresse, men har ikke modtaget svar endnu.
Automatisk oversættelse:
Alfred_ANTONYAN21
Guld
1 time siden
I'm going through my old transactions and found the following:
SELVIK / ORENZA / TRAMIQ / BELNOR / VEXADI
Before I start contacting my bank about each one individually, has anyone here dealt with any of them? Even an email address or processor name would help.
Automatisk oversættelse:
Alfred_ANTONYAN21
Lisa2
Guld
Lisa2
1 time siden
Any results yet? Has Xpate refunded your money, or are you still waiting for a decision?
Automatisk oversættelse:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Guld
johnmaddisonn1
1 time siden
Hi. Does anyone have any contact details for DTVLT, such as an email address or website? I'd like to try contacting the merchant directly before filing a chargeback regarding the Walleto transactions.
Automatisk oversættelse:
johnmaddisonn1
Sølv
1 time siden
Anyone know anything about PREFIO, LUNVAR or KASTENQ?
Got several card payments showing these names. My bank wasn't particularly helpful when I asked who the actual merchants were.