Så min sag er blevet tildelt en forligsmand hos Ombudsmanden, selvom der tilsyneladende var et efterslæb på seks måneder. Det er dog bekymrende, at det skadeforvaltningsselskab, der hjalp mig, videresendte forligsmandens spørgsmål, som jeg kunne svare på, og det er stærkt anklagende i tonen.
Jeg bliver spurgt, om det 'virkelig' er en fidus eller bare pengespilde, hvordan jeg fandt sådan en 'obskur' hjemmeside og min pengekilde. Jeg føler, at jeg er en mistænkt her, ikke et offer for dette uregulerede svindelwebsted eller den uagtsomme Revolut, der tillod mig at tabe 20.000 i løbet af få timer og bare udsende bot-svar og løj om deres forsøg på at gendanne mine bankoverførsler til Curacao-webstedet.
Hvis nogen er glade for at afklare, om denne tone af spørgsmål er normal fra FOS, og hvis du havde en lignende oplevelse, ville jeg være taknemmelig for at høre dine tanker.
So my case has been assigned a conciliator with the Ombudsman even though apparently there was a 6-month backlog. Worryingly though, the Claims Management Company assisting me forwarded the conciliator’s questions for me to respond to and it is highly accusatory in tone.
I am being asked if it's ‘really’ a scam or just money lost gambling, how I found such an ‘obscure’ website and my source of funds. I feel like I am a suspect here not a victim of this unregulated scam website or the negligent Revolut who allowed me to lose 20k in a matter of hours and just churn out bot responses and lied about their attempts to recover my bank transfers to the Curacao site.
If anyone is happy to clarify if this tone of questioning is normal from the FOS and if you had a similar experience I’d be grateful to hear your thoughts.
Automatisk oversættelse: