Revolut bad mig om bevis for kontakt; da jeg ikke havde nogen oplysninger, sendte jeg flere e-mails til en generisk e-mailadresse som support@vercs2.com Jeg anmodede også om købsbevis, da jeg fortalte dem, at forhandleren aldrig havde givet mig nogen kvittering, faktura eller noget andet. I alt lykkedes det mig at inddrive seks betalinger, tre fra Revolut og tre fra Klarna, for i alt cirka 1000 €. Her er hele brevet, jeg sendte til Klarna:
Hej,
Vedrørende betalingsnummer 3458776150806167744, giver jeg hermed en beskrivelse af den ønskede digitale tjeneste.
Den digitale tjeneste, der blev tilbudt af Vercs2-butikken, syntes at være relateret til erhvervelse af virtuelle varer til videospil, nærmere bestemt digitale genstande eller "skins" forbundet med online spilplatforme.
Efter at have gennemført betalingen forventede jeg at modtage adgang til det købte digitale produkt eller en form for bekræftelse, der ville give mig mulighed for at bruge eller indløse det nævnte indhold. Jeg modtog dog ingen ordrebekræftelse, faktura, loginoplysninger, aktiveringskode, leveringslink eller andet, der ville give mig adgang til eller bruge det angiveligt købte produkt.
Jeg modtog heller ingen brugsanvisning eller yderligere kommunikation fra butikken.
Derudover forsøgte jeg flere gange at kontakte butikken for at anmode om oplysninger og en løsning vedrørende købet, uden at modtage noget svar.
Derfor mener jeg, at den aftalte digitale tjeneste aldrig rent faktisk blev leveret eller stillet til rådighed for mig.
Med venlig hilsen,
Jeg håber, at dette hjælper.
Automatisk oversættelse: