Det er virkelig unødvendigt og ubetinget. Jeg har tidligere sendt skabelonbreve osv. til folk og altid glad for at hjælpe. Jeg har ikke engang modtaget nogen midler fra dem, og jeg er ikke sikker på, at jeg vil. Jeg havde ikke tid til at gå i store detaljer tidligere, men jeg er ret sikker på, at jeg har sporet dem, men ikke 100 %, før jeg får et ordentligt svar. (Ville bare give et håb til alle, der har transaktioner gennem dem, at de MÅSKE blive afsløret). Det har taget mig lang tid og en masse kræfter at finde, men jeg er stadig ikke 100% det er dem, før jeg modtager et fuldt svar. Jeg ønsker ikke at dele de forskellige e-mailadresser, jeg har fundet gennem omfattende undersøgelser, medmindre det er en klar, hvad det ville gøre godt 🤦♀️
That is really unnecessary and uncalled for. I have emailed template letters etc to people in the past and always happy to help. I have not even received any funds from them and not sure I will. I didn’t have time to go into massive detail earlier but I am pretty certain I have tracked them down but not 100% until I get a proper response. (Just wanted to give some hope to anyone who has transactions through them that they MAY be uncovered). This has taken me a long time and a lot of effort to find but I am still not 100% it’s them until I receive a full response. I do not want to share the various email addresses I have found through extensive investigation unless it is a definite as what good would that do 🤦♀️
Automatisk oversættelse: