Hej! Så jeg skal bare sige... Jeg er med gamestop... Jeg fik tilgang (besked) via snapchat, der fortalte mig om en spilleside for at lave minispil, og jeg havde vundet gratis tilbud... det var Donbet... efter at de ville have kontoudtog, kortoplysninger, billed-id.... Jeg overførte penge fra min monzo til min revolut og indbetalte derefter fra revolut.... troede ærligt, at det var lovligt, så ændrede jeg min betaling til siden... så gik min betaling igennem... fortsatte med at indbetale penge... vandt intet... hver gang jeg indbetalte, ville spillene så ikke indlæses.. ... efter at have indbetalt et ret stort beløb i alt... besluttede jeg mig for at google den bankreference, der kom op på mig revolut-opgørelse..... https://fintelegram.com/exposing-the-dark-side-of-online-gambling-whistleblower-reveals-ukofingal-platform/alarming-
Efter ikke engang at have været i stand til at komme ind på siden.... kontakte nogen, jeg gjorde en tvist med revolut.... 8 dage med at chatte og give dem mere og mere information... flere beviser.... bevis på at falcora finance ltd lige kort holdt pengene, men så send dem hertil og og blodige overalt..... revolutter reaktion var bare at annullere min tvist, og at det er et civilt anliggende, og jeg behøver ikke engang at prøve at kontakte den involverede person.... falcora finance ltd... de anerkendte ikke det faktum, at det faktisk alt sammen er fuldstændig ulovligt....de sagde, at jeg havde tilladt betalingen at gå igennem... men selvfølgelig gjorde jeg det, fordi jeg troede, det var et legitimt websted.... mindede dem om, at... at hvad definitionen på et svindelnummer er.... og de autoriserede push-betalingssvindelregler.... er der for at beskytte dig... NEJ NEJ NEJ....
Så de nye regler..... absolut
Hey! So I just need to say... Im with gamestop... I got approach (messaged) via snapchat telling me about a gaming site to do mini games and i had won free offers... it was Donbet... after them wanting bank statements, card details, photo id.... I transferred money from my monzo to my revolut then deposited from revoult.... honestly thinking it was legit.... my payment went through then the reference suddenly changed to other details.... then the website crashed... I continued to deposit money... won nothing... each time I deposited the games would then not load.. ... after depositing quite a large amount of money in total... I decided to google the bank reference that came up on me revolut statement..... https://fintelegram.com/exposing-the-dark-side-of-online-gambling-whistleblower-reveals-alarming-tactics-of-illegal-platforms-in-the-uk/
After not being able to even get onto the site.... contact anyone i did a dispute with revolut.... 8 days chatting and giving them more and more information... more evidence.... proof that falcora finance ltd just briefly hold the money but then send it here and and bloody everywhere..... revoults reaction was just to cancel my dispute and that it is a civil matter and I need to deal directly with the person involved.... that person doesn't exist.... they did not even try to contact falcora finance ltd... they didn't acknowledge the fact that actually it's all completely illegal....they said I had allowed the payment to go through... but of course I did because I thought it was a legitimate site.... did remind them that... that what the definition of a scam is.... and the authorised push payment fraud rules.... are there to protect you... NO NO NO.... revolut do not deal with cases like that....
So the new rules..... absolute boll@cks
Automatisk oversættelse: