Hej gutter, håber I alle har det godt.
Jeg har læst dette forum fra tid til anden, og jeg ville gerne dele nogle oplysninger og også stille et par spørgsmål.
I mit tilfælde er betalingsudbyderen for forhandler E0000480 Colibrix.io eller Paysage.io. Jeg har allerede kontaktet dem — de har behandlet noget af pengene tilbage, men desværre ikke alt.
Hvad er loven her? Jeg har allerede anmeldt sagen til Ombudsmanden. Jeg overvejer også at gå til politiet, fordi jeg mener, de er involveret i hvidvaskning af penge. På min konto er spil blokeret, men de omgår det ved ikke at bruge de korrekte handelskoder.
Jeg ved, at nogle af jer allerede kender til disse tricks – men mit spørgsmål er: Hvad kan vi officielt gøre for at sikre, at de mister deres licens? Colibrix er baseret i Storbritannien, og jeg har endda direktørens mobilnummer. Han blokerede mig – haha – men seriøst, kan jeg gå til politiet med det her?
Derudover bruger Colibrix nu en ny forhandler til at behandle betalinger: Dsolpay.
Er der nogen, der har information om disse navne?
Nøglestop
Vivexcoin
E0000443
Ratfee eller Ratski
Enhver hjælp eller tips ville blive værdsat.
Tak!
Hi guys, hope you’re all well.
I’ve been reading this board from time to time, and I wanted to share some information and also ask a few questions.
In my case, the payment provider for merchant E0000480 is Colibrix.io or Paysage.io. I’ve already contacted them — they did process some of the money back, but unfortunately not everything.
What’s the law here? I’ve already reported the case to the Ombudsman. I’m also thinking about going to the police because I believe they are involved in money laundering. On my account, gambling is blocked, but they’re bypassing that by not using the correct merchant codes.
I know some of you are aware of these tricks already — but my question is: what can we officially do to make sure they lose their license? Colibrix is based in the UK, and I even have the mobile number of the CEO. He blocked me — haha — but seriously, can I go to the police with this?
Also, Colibrix is now using a new merchant to process payments: Dsolpay.
Does anyone have any info about these names?
Keystop
Vivexcoin
E0000443
Ratfee or Ratski
Any help or tips would be appreciated.
Thanks!
Automatisk oversættelse: