Fantastisk. Jeg bliver nødt til at vente, indtil jeg lukker min kreditkortopgørelse, før jeg kan sende den til dig. De forstår ikke, at kreditkort ikke udsteder delvise opgørelser. Derudover sender du dem alt. Det er nok at sende de seneste transaktioner. Men jeg har intet andet valg end at vente.
Hvor lang tid tog det dig at få betaling, siden du indsendte PDF-filen?
Undskyld ulejligheden, men jeg er meget bekymret, fordi jeg har brug for mine hårdt tjente penge.
Great. I'll have to wait until I close my credit card statement to be able to send it to you. They don't understand that credit cards don't issue partial statements. On top of that, you send them everything. Sending the latest transactions is enough. But I have no choice but to wait.
Since you submitted the PDF, how long did it take for you to get paid?
Sorry for the inconvenience but I am very worried because I need my hard-earned money.
Buenisimo, yo tendre que esperar que cierre mi tarjeta de credito para poder enviarles, porque no entienden que la tarjeta de credito no emite un resumen parcial, encima le mandas todo, con enviar los ultimos movimientos basta. pero no me queda otra que esperar.
Desde que presentaste el pdf, cuanto tiempo paso en que te pagaran.
Disculpa las molestias pero estoy muy preocupado porque necesito mi dinero ganado
Automatisk oversættelse: