En bank har også prøvet at sige, at jeg rejser mange tvister osv., men jeg har rejst en klage. Det er latterligt, hvor langt man går.
jeg kommer ingen vegne med de handlende. Mailer hver dag, men ingenting
Albedo svarede og sagde bare rolig, det vil blive vist som en kupon
Jeg klagede til hurtige bits internt team, og de sagde, bed banken om at tilbagekalde det, men de vil måske nægte, hvis du er blevet snydt, ring til politiet... osv.
Jeg undersøgte Cloud Smart hosty og adressen kravet skulle være, virksomheden sagde, at de havde en postadresse i februar i 1 måned og forsvandt, ikke betalte fakturaer osv.
disse svindlere vil forsøge at gøre alt for ikke at hjælpe, og bankerne ved ikke engang, hvad jeg skal sige.
disse købmænd bør alle blokeres
den stress, det forårsager, er forfærdelig. Jeg giver dog ikke op
I have had one bank also try and say that I am raising to many disputes etc but I’ve raised a complaint. It’s ridiculous the lengths the go to.
i am not getting anywhere with the merchants. Emailing everyday but nothing
Albedo replied saying don’t worry it will show as a voucher
I complained to quick bits internal team and they said ask the bank to recall it but they might refuse, it you have been scammed call the police… etc
I researched Cloud Smart hosty and the address the claim to be, the company said they had a mailing address in February for 1 month and disappeared, not paid invoices etc
these scammers will try and do everything possible not to help and the banks I don’t even know what to say.
these merchants should all be blocked
the stress that it causes is awful. I won’t give up though