I dag er den sidste dag at disputere, de har ventet indtil nu. Jeg har tydeligt angivet i e-mailen, at ingen varer blev modtaget, de har sagt, at de har leveret kvitteringer via e-mail, hvortil jeg har vist bevis for ingen, jeg har også bedt dem om at bevise et kommunikationsspor af disse, der er sendt til mig ( hvilket de ikke vil kunne gøre, fordi e-mails tydeligvis ikke blev sendt).
Nogle gode råd om, hvad de skal inkludere i denne e-mail for at gøre den idiotsikker. Jeg har tydeligt angivet, at jeg er en britisk statsborger, så jeg ville ikke have et irsk telefonnummer eller adresse, jeg har fremlagt bevis for kommunikation med Grotobook, som er MYDATES, de sagde, at jeg ikke engang havde kontaktet dem, det er fordi, at mydates er spøgelser!!!
Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal sige, jeg har vist deres hjemmeside (grotobook) med refusioner, der er tilladt, og at de nægter enhver tilbagebetaling, fordi jeg godkendte transaktionerne, så jeg håber, det vil være nok.
Today is the last day to Dispute, they have waited till now. I have clearly stated in the email that no goods were received, they have said they have provided receipts via email, to which I've shown proof of none, I have also asked them to prove a communication trail of these being sent to me (which they will not be able to do, because the emails were clearly not sent).
Any advice guys on what to include in this email to make it fool proof. I've clearly stated I'm a UK citizen so wouldn't have an Irish phone number or address, I've provided proof of communication with Grotobook, which is MYDATES, they said I had not even contacted them, that's because mydates are ghosts!!!
I don't know what else to put really, I have shown their website (grotobook) of refunds being allowed and them denying any refund because I authorised the transactions so I hope it will be enough.
Automatisk oversættelse: