Hej alle sammen, tænkte lige jeg ville dele en opdatering. Jeg nævnte i mit sidste indlæg, at jeg blev afvist af banken og anklaget for svigagtig aktivitet for tilbageførsler ved hjælp af kode 4840. Jeg tror, der kan have været en ændring i MCC-koderne, da jeg nu er i gang med at eskalere mit problem til en klager til banken og jeg laver min egen grundige research for at sikre, at jeg har mine ænder på række. Jeg tænkte, at jeg ville dele dette link, som giver en beskrivelse af den gebyrkode, vi alle taler om, og som adskiller sig fra den, jeg brugte i mit oprindelige krav, som jeg hentede fra skabelonen, som en anden tilføjede til dette feed for et stykke tid tilbage.
Koden jeg skal referere er 4849 - se linket nedenfor. Jeg er på en mission nu, jeg har fået nok. Så mange af os er blevet snydt og udnyttet af disse cowboys, og det er ikke fair. Vi er alle på gamstop af en grund, fordi vi har problemer, og deres riggede spil og manglende udbetalinger og gennemsigtighed har sendt mig på en heksejagt for at fjerne dette parti.
Håber dette hjælper jer alle. Vil blive ved med at vise mine fremskridt.
https://www.google.com/amp/s/midmetrics.com/blog/reason-code-4849-exploring-mastercards-questionable-merchant-audit-program%3fhs_amp=true
Hi All, just thought I'd share an update. I mentioned in my last post that I was rejected by the bank and accused of Fraudulent activity for chargebacks using code 4840. I think there might have been a change in the MCC codes as I'm in the process of now escalating my issue to a complaint with the bank and im doing some thorough research of my own to ensure I have my ducks in a row. I thought I'd share this link which gives a description of tbe charge code we are all talking about which differs from the one I used in my original claim which I picked up from the template someone else added to this feed a while back.
The code I'm going to ref is 4849 - see below link. I'm on a mission now, ive had enough. So many of us have been scammed and exploited by these cowboys and its not fair. We're all on gamstop for a reason because we have problems and their rigged games and lack of payouts and transparency has sent me on a witch hunt to take this lot down.
Hope this helps you all. Will keep positing my progress.
https://www.google.com/amp/s/midmetrics.com/blog/reason-code-4849-exploring-mastercards-questionable-merchant-audit-program%3fhs_amp=true
Automatisk oversættelse: