Hej alle sammen
Jeg har for nylig tabt over 30.000 £ på goldenbet.
Jeg var allerede tilmeldt GAMSTOP, men da dette er offshore, gav det mig mulighed for at tilmelde mig.
Jeg har allerede påbegyndt min gendannelse af spil, men på grund af dette er jeg nu i alvorlig gæld og forsøger at få de penge tilbage, jeg har mistet.
er der overhovedet nogen der kan støtte mig i dette? Har nogen modtaget en refusion fra goldenbet?
tilbageførsler til banken for de tilfældige handlende, de behandler transaktioner gennem?
Jeg er virkelig usikker på, hvor jeg skal gå hen med dette, men jeg er overbevist om, at Goldenbet ikke har nogen forpligtelse til at være omhyggelig på grund af sin lokale licens, men jeg er usikker på, hvilke grunde jeg kan bruge til at få penge tilbage.
også : Jeg brugte størstedelen af mine penge på pragmatiske spilleautomater, især sød bonanza og gates of Olympus. Da jeg sidst prøvede at spille, sagde den, at spillet ikke var tilgængeligt i min jurisdiktion (UK). Jeg sendte en e-mail for at spørge, hvad det betød, og de sagde, at det ikke var tilgængeligt for mig.
hvordan? Dette er helt sikkert en fejl, da jeg tabte alle mine penge ved at spille dem.
Hello everyone,
I’ve recently lost excess of £30,000 on goldenbet.
I was already signed up on GAMSTOP but as this is offshore, it allowed me to sign up.
Ive already started my gambling recovery but due to this I’m now in severe debt and attempting to recoup any money I lost.
is anyone at all able to support me on this? Has anyone received a refund from goldenbet?
chargebacks to the bank for the random merchants they process transactions through?
im really unsure where to go with this, but I’m adamant Goldenbet has no duty of care, owing to its local license, but I’m unsure what grounds I can use to get money back.
also : I spent the majority of my money on pragmatic play slots, especially sweet bonanza and gates of Olympus. When last trying to play, it said the game was not available in my jurisdiction (UK) I emailed to ask what this meant and they said it’s not available for me.
how? Surely this is a flaw as I lost all my money playing those.
Automatisk oversættelse: