Jeg var ærlig og sagde, at det var gambling-relateret, men så sendte dem et ton af ting, der dybest set viste, at virksomheden handlede ulovligt, og jeg var ude af stand til at udbetale også, de svarede stort set bare gambling mastercard ToS, jeg ville satse mine penge på det faktum, at de så gambling, afviste det derefter uden at læse noget andet, jeg har kontaktet ombudsmanden, og de har indvilliget i at tage min sag, men er meget langsom med at tildele mig en agent. Jeg spurgte chase i forhold til den forkerte kodning osv., og på hvilken grund de afviste på trods af beviserne, kunne de ikke svare, så det var da de gav det videre til et andet hold, blot for at sige, at de ikke kan svare igen, og det vil have at gå til ombudsmanden, de er den værste bank, der går ærligt, når dette er afgjort, lukker jeg kontoen.
I was honest and did say it was gambling related, but then sent them a tonne of stuff basically showing that the company acted illegally and i was unable to cash out also, they basically just replied gambling mastercard ToS, i'd bet my money on the fact they saw gambling then declined it without reading anything else, i've contacted the ombudsman and they've agreed to take my case, but are being super slow on assigning me an agent. I asked chase in regards to the wrong coding etc, and on what grounds they declined despite the evidence, they couldn't answer so that's when they passed it to another team, only to say they can't answer again and it'll have to go to the ombudsman, they're the worst bank going honestly, once this is settled i'm closing the account.