Jeg har fundet grotbooks og min dato de er det samme registrerede firma i London brug duck duck go ejere info om firmahus Jeg kan ikke finde noget til smpaypf *Theplatinum eller Ets*wave eller Helpersm*op nogen med nogen info ville være fantastisk. Men det, jeg fandt ud af, er, at transaktionerne behandles i Storbritannien, da jeg har en international spærring på mit kort og spilleblok, da jeg talte med banken for at spørge, hvorfor de tillod betalingerne at blive behandlet, de fortalte mig, at betalingerne blev anmodet fra et britisk registreret firma i £ og de konverterede det så til €, selvom jeg indtastede € på stedet, sådan kom de rundt system, du kan søge på mine datoer på firmahus uk og grotbooks på. Duckduck gå også, hvis du går til min date-webside, er begge adresser de samme. Jeg har sendt slotmonster endnu en e-mail med mine resultater og anmoder om mine indbetalinger tilbage fra den 18., da jeg anmodede om kontolukning, og de lukkede ikke min konto og tillod mig at indbetale €1400 og spille i 24 timer, men i den periode logger jeg mig faktisk ud, så Jeg spillede døde spins, det var over 700 €, før jeg indså, at der var et problem, og jeg kom ud af spillet, jeg spiller spillet regelmæssigt, så jeg ved, hvor ofte bonusserne på spillet, da jeg kom ud, var jeg faktisk logget ud . Jeg ved, at jeg ikke loggede ud, da du skal gennem 2 sider for at gøre det, så jeg var rygende, bank vil ikke indrømme ansvar, selvom international blokering var på konto, og transaktionerne gik igennem som internationale transaktioner. Den britiske gamblingkommission har blokeret siden fra Google for ulovlig handel uden licenser, som de meddelte, at de havde licens. Da jeg forsøgte at logge ind på blank skærm, kontaktede jeg support for at konfrontere dem med at lyve om licens og anmodede om min tilbagebetaling på grund af, at de handlede ulovligt og ikke lukkede min konto ned, når de blev bedt om det. Jeg sagde også, at de begik svindel på grund af at bruge tilfældige købmænd til at tilsidesætte blokeringer. De løj dybest set igen og sagde, at de havde fuld licens, og at de havde lukket min konto. Jeg fortalte dem, at de lå, da de var blevet lukket ned af Gc og sendte dem bevis fra Google-blok. Næste øjeblik fik jeg denne aggressive mand på. Telefon fra Macadonien, der fortalte mig, at jeg skulle sende mig Google-oplysningerne, og de var licenserede, så jeg sendte dem en kopi og en søgning efter deres licens i Ukgc. Licensregister og curacao zilch uden licens, hvad jeg fandt var, at de er et registreret firma i Costa Rica, og de har ikke licenser, de registrerede bare virksomheder. Jeg får mine penge tilbage