jeg kan roligt sige, at jeg har været heldig i dag min bank som tilbageførsel 260 transaktioner derfra svindlere i dag, og nu kan jeg endelig lægge det hele bag mig
virksomhederne har ingen information om mig, da jeg aldrig har verificeret mig selv med de sider, jeg spillede og nu kan se frem til jul endelig
venter stadig på de andre tilbageførsler fra min firmakonto, hvilket vil tage længere tid, men det vigtigste er, at jeg har været heldig nok i dag og kan komme videre nu og glemme det sidste år tak til alle, der hjalp, og jeg ønsker jer alle held og lykke med at få penge tilbage
i can safely say i have been lucky today my bank as chargeback 260 transactions from there scammers today and now i can finally put this all behind me
the companies have no info on me as i never verified myself with the sites i played and can now look forward to xmas finally
still waiting on the other chargebacks from my company account which will take longer but the main thing is ive been lucky enough today and can move on now and forget this past year thank you to everyone who helped and i wish you all good luck in getting your money back
Automatisk oversættelse: