Det lyder som om du har alle værktøjerne til din rådighed for at vinde dem.
Dens 45-60 dages tidsramme.
Over 120 dage er det meget svært, især hvis det er banker som dem, du nævner.
Jeg fik besked på at hæve mit på Revolut som tilbageførselsbedrageri? så jeg gjorde dem 3 gange og fik bekræftelse. Jeg havde sagt, at du ikke har gjort dem endnu? Jeg opgav min anden bank, bare hæv dem alle for mig, så de tager de problemer, jeg vil sige, gør det svært at gøre dem. Jeg vil vende tilbage til den til sidst, men fokuserede på at få de hævede sorteret, nu er det et ventespil
Jeg vil sige, at enhver med et hjerte ville have hjulpet dig nu, det er en skændsel!
Jeg er faktisk mere bekymret nu for at have pengene, og hvordan jeg vil klare dem, hvis jeg vinder det hele igen på tilbageførslerne, jeg burde være glad, men jeg er en smule bekymret, ja glad, men bekymret, men terapisessionerne hjælper mig meget med at forstå det og mit sind og at få ros for ikke at falde for fristelsen er fantastisk.
Well it sounds like you have all the tools at your disposal to win them.
Its 45-60 days time frame.
Over 120 days its very hard especially if it is banks like the ones you mention.
I was told to raise mine on Revolut as chargeback fraud ? so I did them 3 times and got verification I had they said you have not done them yet ? I gave up my other bank just raise them all for me so they are taking the p**s I would say making it hard to do them I will go back to it eventually but focused on getting the raised ones sorted now its a waiting game
I would say anyone with a heart would have been helping you by now that is a disgrace !
I am actually more worried now about having the money and how I will cope with it if I win it all back again on the chargebacks I should be happy but im a bit worried yes happy but worried but the therapy sessions are helping me a lot to understand it and my mind and getting praise for not falling to temptation is great.
Redigeret af forfatter 6 dage siden
Automatisk oversættelse: