Hej
Jeg spekulerede på, om nogen havde en lignende oplevelse, jeg indsatte penge på min stake.com ved hjælp af bankoverførsel, og de brugte tredjeparten Falcora Finance. Jeg ville selvfølgelig ikke trække mig tilbage og har siden stort set blokeret mig. Dette var for 2 dage siden og gad vide, om nogen tror, jeg har en chance, hvis jeg forklarer Lloyds, hvad der er sket. Eller er det ikke det værd, da jeg har læst, at bankoverførselsindskud ikke er muligt at tilbageføre. Dette vil være mit første tilbageførselsforsøg, hvis det gør det muligt længere. På forhånd tak.
Hi,
Wondered if anyone had a similar experience, I deposited money on my stake.com using bank transfer and they used the third party Falcora Finance. Obviously wouldn’t let me withdraw and have since basically blocked me. This was 2 days ago and wondering if anyone thinks I’ve got a chance if I explain to Lloyds what’s happened. Or is it not worth it since I have read bank transfer deposits are not possible to chargeback. This will be my first chargeback attempt if that makes it anymore possible. Thank you in advance.