Jeg troede ikke, at bankoverførsler blev kategoriseret på samme måde som kortbetalinger, så jeg kan ikke se disse kategorier på Revolut.
Alt du virkelig kan gøre er at gennemgå overførslen og derefter prøve at genkalde det, efter dette vil Revolut sende dig besked om at diskutere. Jeg har været igennem denne proces så mange gange, og det ender altid med, at de siger, at de ikke vil tilbagekalde/refundere, da det uregulerede websted går imod deres vilkår. Du bør stadig prøve, men forvent ikke meget af dem, de er den mest robotagtige, mindst empatiske bank, jeg nogensinde har beskæftiget mig med.
I didn’t think bank transfers were categorised in the same way as card payments so I don’t see those categories on Revolut.
All you can really do is go through transfer then try to recall it, following this Revolut will message you to discuss. I’ve been through this process so many times and it always ends with them saying they won’t recall/refund as the unregulated site goes against their terms. You should still try but don’t expect much from them, they’re the most robotic, least empathetic bank I’ve ever dealt with.