Det er nedslående at høre.
Hvad med kilden til pengespørgsmålet? Jeg har et skadeshåndteringsfirma, der hjælper mig, da jeg fandt Revolut for frustrerende til at håndtere personligt, så selvom de vil få et snit, hvis jeg vinder noget tilbage, finder jeg det mere betryggende, at de hjælper mig.
I hvert fald sagde dette firma, at Revolut har et ansvar for at handle og modtage et 'ping' på deres system, når nogen indbetaler et bestemt beløb, og de er nødt til at tage skridt som at bestemme kilden til midler osv., hvilket aldrig skete, så det er en fejl. Beklager, jeg ved ikke, hvad denne regel hedder, jeg bliver nødt til at spørge firmaet.
That’s disheartening to hear.
What about the source of funds issue? I have a Claims Management company assisting me as I found Revolut too frustrating to deal with personally so even though they will get a cut if I win anything back, I find it more reassuring them helping me.
Anyway, this company were saying Revolut have a responsibility to act and receive a ‘ping’ on their system when someone deposits a certain amount and they have to take steps like determine source of funds etc. which never happened so that’s one failing. Sorry I don’t know what this rule is called I will have to ask the company.
Automatisk oversættelse: