Nå, det gjorde jeg desværre. An gik sandsynligvis i ikke at lave en undersøgelse, hvordan man tackler det. Hvad siger du egentlig til dem?
'For jeg har sagt, at jeg ikke har modtaget owt fra trvrs TREVVERS trevers - det er de 3, de bliver ved med at bruge.
Hvordan forklarer jeg 25.400 i 500 indskud ect til dem for altid ikke at modtage. Jeg har flere indbetalinger på 5k inden for 16 minutter fra hinanden og mange flere.
Hvis jeg ændrer min historie nu, vil de ikke købe den, de vil bare kneppe mig og lukke min konto, tror jeg.
De. Så starter du yderligere stridigheder.
De har helt sikkert en juridisk forpligtelse til at overvåge mistænkelige købmænd.
Banker vil helt sikkert kommunikere med hinanden og fremhæve risikable købmænd?
Well unfortunately I did. An probably went in not doing one research how to tackle it. What do you actually say to them?
'coz I've said I've not received owt from trvrs TREVVERS trevers - that's the 3 they keep using.
How do I explain 25.400 in 500 deposits ect to them for good not recieving. I have multiple deposits of 5k within 16 minutes of each other and many more.
If I change my story now they'll not buy it they'll just fuck me off n close my account I reckon.
The. Al start further disputes then.
Surely they have a legal obligation to monitor suspicious merchants.
Banks will surely communicate with one another an highlight dodgy merchants?
Automatisk oversættelse: