Del venligst dine indtryk eller negativer om 8888.bg.
Personligt er jeg ekstremt utilfreds. Og fra generering af overskud. Der er mange indskud og kun én udbetaling. Jeg har også prøvet forskellige spiludbydere, og resultatet er det samme. Aritmetisk middelværdi ifølge mit spil er chancen for at vinde et spin kun 10%. Der er mange forskellige bonusser, men nogle af dem har meget svære betingelser.
Den nye bonus er BGN 200 spillet, du får et spin på hjulet. Og dette hjul giver kun 3-5 gratis spins til en værdi af 0,20 BGN. Ekstremt latterligt og hånende.
Hvad synes du ?
Please share your impressions or negatives about 8888.bg.
Personally, I am extremely dissatisfied. And from the generation of profits. There are many deposits and only one withdrawal. I have also tried different game providers and the result is the same. Arithmetic mean according to my game, the chance of winning a spin is only 10%. There are many different bonuses, but some of them have very difficult conditions.
The new bonus is BGN 200 played, you get a spin on the wheel. And this wheel gives only 3-5 free spins worth BGN 0.20. Extremely ridiculous and mocking.
What do you think ?