Jeg har spillet hos locowin siden sidste år... Jeg har allerede tabt over €20.000 på kort tid! Nå, jeg vandt, næsten €17.000.. konto blev blokeret umiddelbart efter klik fuldført tilbagetrækning og dokumenter var påkrævet for yderligere verifikation... Jeg afslørede alt, selv min vielsesattest var påkrævet på et tidspunkt! Nu, efter 4-5 dages test, blev jeg simpelthen blokeret og udelukket fra locowin... hvad skal jeg så gøre? Jeg beder om hjælp
I've been playing at locowin since last year... I've already lost over €20,000 in a short time! Well, I won, almost €17,000.. account was blocked immediately after click completed withdrawal and documents were required for further verification... I disclosed everything even my marriage certificate was required at some point! Now, after 4-5 days of testing, I was simply blocked and excluded from locowin... what should I do next? I ask for help
Ich spiele seit letzten Jahr bei locowin… habe auch schon in kurzer Zeit über 20.000 € verloren! Nun, habe ich gewonnen, knapp 17.000.€ … Konto wurde sofort gesperrt nach klicken fertig Auszahlung und es wurden Dokumente zur weiteren Verifizierung verlangt… ich habe alles preisgegeben sogar meine Heiratsurkunde wurde irgendwann verlangt! Nun nach 4-5 tägiger Prüfung wurde ich einfach von locowin gesperrt und ausgeschlossen… wie soll ich weiter verfahren! Ich bitte um Hilfe