Jeg placerede nogle væddemål på hundeodds, da jeg ikke forventede, at de skulle komme ind. Jeg havde brugt Betsteve, Betdukes og 2kbets siden slutningen af maj, begyndelsen af juni. Den ene konto på hvert sted, ingen bonusser. Jeg trak 25800 £ i alt den 7. juli, da jeg var færdig. Jeg var allerede verificeret, men sendte alligevel et andet sæt dokumenter, fordi jeg ved, hvordan dette går. Så ventede jeg 2 uger.
Det er nu den 27. juli.
Havde ingen e-mails siden tilbagetrækningen, som stadig er angivet som afventende. Nu sender jeg en e-mail til, at ingen vil svare. Og live chat siger at vente på en e-mail.
Ja, jeg ved, at jeg lavede en fejl ved at bruge dem, men for sent nu. Og de har licens fra UKGC, så jeg er sikker på, at det ordner sig, men tænkte, at jeg ville gøre mig travlt.
Uden for det er der noget risikabelt lort med Progressplay Limited. To navne, Sophie Roberts supportchef og Stuart James i sikkerheds- og verifikationsafdelingen, vises på tilmeldings-e-mails, men de vises ingen steder på internettet undtagen i andre klager. Tilbage i 2016. Er disse mennesker virkelige? Måske, måske ikke. Fundet et telefonnummer med et områdekode i London, der går til en optaget besked. Og deres hovedkvarter er enten på Cypern eller Malta, måske begge, måske ingen af dem.
Dette er et virkelig skør mysterium for at være retfærdig, men behøver ikke en deerstalker for at vide, at noget er galt.
I placed some bets at dog odds not expecting them to come in. I had been using Betsteve, Betdukes and 2kbets since late May, early June. The one account at each site, no bonuses. I withdrew £25800 total on 7th July when I was all finished. I was already verified, but sent another set of documents anyway cause I know how this goes. Then I waited 2 weeks.
It’s now 27th July.
Had no emails since the withdrawal, which is still listed as pending. Now I’m emailing no one will answer. And live chat says to wait for an email.
Yeah, I know I made a mistake using them but too late now. And they’re licensed by the UKGC so I’m sure it’ll sort itself out but thought I’d make myself busy.
Outside of that, there’s some dodgy shit with Progressplay Limited. Two names, Sophie Roberts the support manager and Stuart James in the security and verification department appear on sign up emails but they appear nowhere on the internet, except in other complaints. Going back 2016. Are these people real? Maybe, maybe not. Found a phone number with a London area code that goes to a recorded message. And their headquarters is either in Cyprus or Malta, maybe both, maybe neither.
This is a really crappy mystery to be fair, but don’t need a deerstalker to know something’s amiss.