I Australien forsøger jeg at betale tilbage på i alt ~1,5k $ fra 15x $100 transaktioner fra tænding, fordi mit kontoudtog viser:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy teknologi
Oraimomobil
Harvest Bridge
Doner-NG
Adrian butikker
Nava Atarah
De fleste transaktioner er i USD, nogle er i AED (UAE). Ud fra noget google kan jeg se, at de er en blanding af Dubai og Nigeria på steder.
Ikke sikker på, hvordan australske bankregler/love er vedrørende disse ting.
Min konto er utilgængelig med midler på den efter en stor gevinst. Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg kan bevise dette, da jeg ikke kan logge ind mere, og support siger bare, at min konto ikke eksisterer.
Forhåbentlig hjælper denne åbenlyse hvidvaskning af transaktioner min sag sammen med den sandsynlige realitet, at de bruger den forkerte købmandskode -- ikke at jeg faktisk kan se, hvilken kode de bruger. En virksomhed, jeg googlede, er at sælge smarture. Ikke helt de gambling-tjenester, jeg havde forventet at se, lol.
Ud fra de mange tilbageførsler, jeg har foretaget, blev alle midlerne krediteret tilbage til min konto inden for 4 hverdage, 3 hverdage og 2 hverdage. Selvom det på dette tidspunkt blot er en øjeblikkelig midlertidig kredit, som jeg mener er standarden for alle tilbageførsler, uanset hvad. Det vil sandsynligvis tage 30-60 dage, før det er bekræftet, om denne tilbagebetaling virker eller ej.
Venter på at se, om forhandleren vil bestride, eller endda om de kan bestride. Jeg godkendte betalingen (naturligvis), og det ser ud til at være deres største bekymring.
Vil vente og se hvad der sker..
In Australia I'm trying a charge back on a total of ~$1.5k from 15x $100 transactions from ignition because my bank statement shows:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Harvest Bridge
Donate-NG
Adrian Stores
Nava Atarah
Most transactions are in USD, some are in AED (UAE). From some googling I can see they are a mix of Dubai and Nigeria in locations.
Not sure what Australian banking regulation / laws are like regarding this stuff.
My account is inaccessible with funds in it after a big win. Not sure how I can provide evidence of this as I can't log in any more and support are just saying my account doesn't exist.
Hopefully this blatant transaction laundering helps my case, along side the likely reality that they're using the incorrect merchant code -- Not that I can actually see what code they are using. One business I googled is selling smart watches.. not quite the gambling services I was expecting to see, lol.
From the multiple charge backs I've done, all the funds were credited back to my account in 4 business days, 3 business days and 2 business days. Though at this point it is just an immediate temporary credit which I believe is the default for all charge backs no matter what. It will likely take 30-60 days until it's confirmed whether this charge back works or not.
Waiting to see if the merchant will dispute, or even if they can dispute. I did authorize the payment (obviously) and that appears to be their biggest concern.
Will wait and see what happens..
Automatisk oversættelse: