Den direkte bankbetaling er ikke dækket af nogen beskyttelse, såsom tilbageførsel, så jeg tror, det ville være svært at få det tilbage, da Santeda næppe vil returnere det. Har du prøvet svindelvejen på deres overførsler? Det kan stadig klassificeres som bedrageri, selvom du har foretaget betalingerne, da det falder ind under vildledende oplysninger fra dem.
Med hensyn til faktiske kryptobetalinger er jeg usikker på, hvad chancerne er for det, hvis du brugte dit kort til at betale for krypto-/kryptovarer, så skulle de hjælpe, hvis du brugte krypto til at betale for noget, så er sandsynligheden for at se den tilbage meget lav.
Pointen, vi alle skal gøre ved disse tilbageførsler, er, at ja, vi prøvede at spille, så brugte disse forhandlere forkerte koder til at omgå love/spilblokke. Spørgsmålet er så, at jeg ikke har modtaget XYZ-virksomhedens varer/tjenester. Jeg ved, at jeg havde heldet med at få Jokabet til at refundere direkte, og det har andre gjort, men jeg begynder at forstå, at det er bedre bare at foretage tilbageførsel, da disse svindlere sandsynligvis vil forsøge at slippe af sted med det ellers.
The direct bank payment isn’t covered by any protections such as chargeback, so I think it would be difficult to obtain that back as Santeda are unlikely to return it, have you tried the fraud route on them transfers? It can still be classed as fraud even if you made the payments, as it falls under misrepresentation from them.
Regarding actual crypto payments I am unsure what the chances are on that, if you used your card to pay for crypto/crypto goods then they should assist, if you used crypto to pay for something then the likelihood of seeing that back is very low.
The point we all need to make on these chargebacks is yes we tried to gamble, then these merchants used incorrect codes to bypass laws/gambling blocks. The issue then to state is I have not received the goods/services of XYZ company. I know I had some luck getting Jokabet to refund directly and others have but I am starting to understand it is better to just do chargeback as these scammers will likely try to get away with it otherwise.
Automatisk oversættelse: