Strålende. Det er livsændrende, og jeg er glad for at se nogen have succes. Tag pengene ud og hav dem et sikkert sted, hvis det ikke er i din bank, kan du ikke spille online 🙂
Jeg bliver nødt til at gå ind i sagen og begynde at skrive en e-mail. Det er så svært at sætte ord på, da det er så svært et emne. Jeg vil informere banken om, at jeg allerede har talt med ombudsmanden osv., og at jeg gerne vil behandle en klage vedrørende transaktioner og de transaktioner, som de nægtede at tilbageføre for derefter at true mig med svindel.
Brilliant. It is life changing and I'm glad to see someone having success. Take the cash out and have it somewhere safe, if its not in your bank you can't gamble online 🙂
I will have to get on the case and start drafting an email. Its so hard to put into words as it is such a difficult subject. I will inform the bank I have already spoke to the ombudsman etc and that I would like to process a complaint regarding transactions and the transactions they refused to chargeback then threatening me with fraud.